اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

لکسس هم پیکاپ‌ساز می‌شود؟

لکسس که از شکست مرسدس بنز X کلاس که مبتنی بر نیسان ناوارا بود، دلسرد نشده است، عرضه یک پیکاپ لوکس را به طور کامل رد نمی‌کند. اگر مشتریان روزی بخواهند که یک خودروی شیک و کاربردی داشته باشند، بخش ممتاز تویوتا مخالف آن نیست.

طبق اطلاعات بدست آمده، اگر برای تولید مجوز صادر شود، این پیکاپ لکسس بر اساس هیچ محصول موجود تویوتا نخواهد بود. در نتیجه، هیچ ارتباطی با خودروهایی مانند هایلوکس، تاکوما یا توندرا نخواهد داشت.

در واقع، از آنجایی که تیم توسعه آن را صرفاً برقی تولید می‌کند، اصلاً موتور احتراقی هم نخواهد داشت. اگر افرادی به تعداد کافی، توسعه یک پیکاپ را تضمین و تایید کنند، ممکن است اتفاق بیفتد.
مدل LM نمونه بارز یک لکسس غیر متعارف، به عنوان محصولی خاص است. این خودروی گران‌قیمت در سال ۲۰۱۹ به عنوان محصولی متمرکز بر چین، عرضه شد. از قضا، LM در ژاپن هم فروخته نشد، حتی اگر در آنجا تولید شده باشد. نسل دوم آن که اوایل سال جاری معرفی شد، در بیش از ۶۰ کشور از جمله ژاپن، استرالیا و برخی بازارهای اروپایی در دسترس خواهد بود.

تا حدی، LFA نیز شبیه سایر لکسس‌های قبل از خود نبود. با پیش‌نمایش کانسپت اسپرت الکتریکی، یک خودروی الکتریکی از ابرخودروی V۱۰، در اواخر این دهه با گیربکس دستی شبیه‌سازی شده عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا