اخبار داخلی

مارس C300 آرشام موتور در نمایشگاه شیراز رونمایی می‌شود

مارس C300 کراس اوور چینی جدید بازار، توسط شرکت تازه تأسیس آرشام موتور روانه بازار خواهد شد. مارس C300 نام ایرانیزه‌ی دانگ فنگ آئولوس AX7 است که احتمالا در نمایشگاه خودروی شیراز از آن رونمایی می‌شود.

به گزارش دنده 6 – شرکت نوپایی با نام آرشام موتور صنعت قصد دارد تا کراس اوور دانگ فنگ آئولوس AX7 را با برند ایرانیزه مارس C300 به صورت وارداتی روانه بازار کند. در ابتدا مدل C300 و در ادامه مدل فولتر C300 پرو (احتمالا به صورت مونتاژی) عرضه می‌شود.

مشخصات و امکانات مارس C300
کراس اوور مارس C300 با ظاهری متعادل و اسپرت در رده ابعادی خودروهایی مثل لاماری ایما است. دانگ فنگ در زیر برند آئولوس خود سعی کرده در بحث ساختارهای فنی و مهندسی، تجربه‌های گسترده خود از شراکت با اروپایی‌ها را گردآوری کند؛ از این رو توانسته آمارهای فروش خوبی را برای مدل‌های این زیر برند ثبت کند.

پیشرانه توربو GDI مارس، ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که این توان از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.این پیشرانه دقیقا همان مدلی است که بر روی شاین مکس بنزینی ایران خودرو نیز نصب شده؛ در بررسی پدال از شاین مکس، مجموعه موتور و گیربکس هماهنگ و چالاک ارزیابی شد، البته که مارس اندکی سنگین‌تر از شاین است.

از امکانات ایمنی و رفاهی مشترک بین مارس C300 و C300 پرو می توان به ۴ ایربگ ایمنی، کروز کنترل تطبیقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، مالتی مدیا و کلاستر دیجیتالی، سنسور نور، پاور ویندوز، سقف پانورامیک، تنظیم برقی صندلی‌ راننده و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.هنوز قیمتی برای این خودرو اعلام نشده اما با توجه به وضعیت آپشنی مدل پایه انتظار می‌رود این خودرو در محدوده قیمتی ۱.۵ میلیارد تومان عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا