اخباراخبار خارجیاسلایدرماکت

مالک کیت لگو پورشه 911 دو توربو یا تارگا باشید

با قیمت های سرسام آور برای مالکیت پورشه 911 کلاسیک، لگو با جدیدترین مجموعه آجری دو در یک پورشه 911 را برای مالکیت شما در نظر گرفته است و می تواند همه طرفداران پورشه 911 را را پذیرایی کند.

مجموعه لگو به سازندگان اجازه می دهد بین 911 تارگای اواخر دهه 1970 و 911 توربو یکی را انتخاب کنند.

این ماکت برای افراد بزرگ ۱۸ سال به بالا طراحی شده است و طول آن ۳۵ سانتی‌متر، ارتفاع ۱۰ سانتی‌متر و ارتفاع ۱۶ سانتی‌متر است – یکی از مدل‌های بزرگ‌تر به سبک نمایشگر.

کیت دو منظوره Creator شامل 1458 قطعه است که می‌توان آنها را برای ایجاد یک شکل کانورتیبل تارگا یا توربو کوپه مرتب کرد. هر کدام از طراحی 2 صندلی با صندلی‌های جلو کج، دسته ابزار کامل، فرمان و دسته دنده و کنترل‌های ترمز دستی پیروی می‌کنند.

یک شیشه عقب پیچیده و سقف قابل جابجایی (که می‌توان زیر کاپوت قرار داد) در تارگا دیده می‌شود، در حالی که توربو دارای قسمت عقب پهن‌تری با بال دم نهنگ است. هر دو دارای رینگ های آلیاژی به سبک فوکس و پنل های بدنه باز شونده هستند تا ظاهر واقعی را تکمیل کنند.

ظاهر یکپارچه‌سازی با رنگ‌های داخلی نارنجی تیره و نوقا در دهه 70 همچنان مهیج و زیبا است .

البته، هیچ پورشه 911 کلاسیکی بدون موتور 6 تخته با هوا خنک نصب شده در پشت کامل نخواهد بود و دوباره مدل لگو به نسخه اصلی وفادار است.

اجرای آجری با توجه به محدودیت‌های ساختمان با لگو که نشان دهنده بازتولید وفادار شکل کلاسیک 911 است، بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد.فروش کیت‌ها از اول مارس به‌طور رسمی آغاز می‌شود، اگرچه اعضای مشتاق وفادار VIP لگو اولین تخفیف‌ها را از 16 فوریه دریافت خواهند کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا