اخباراخبار خارجی

مدل مفهومی کادیلاک اِسکالا در نمایشگاه خودرو ژنو

خودروساز لوکس آمریکایی یعنی کادیلاک، مدل مفهومی اِسکالا (Cadillac Escala Concept) را که سال گذشته معرفی شده بود، در نمایشگاه خودرو ژنو به معرض نمایش گذاشت. این خودروی چهار درب را با اُوِرهنگ کوتاه جلو، درب های فاقد دستگیره، طرح عجیب چراغ های جلو و خطوط هماهنگی که دارد، می توان نشانه ای از تکامل کادیلاک در زمینه طراحی دانست. طول اِسکالا به بیش از 5.3 متر می رسد که حدوداً 10 سانتی متر از مرسدس بنز اِس کلاس کشیده تر بوده و رینگ های اِسکالا 22 اینچی است.

کادیلاک فضای کابین این خودرو را که دست ساز است، “دو شخصیتی” نامیده، چرا که در قسمت جلو از آلومینیوم استفاده شده و در قسمت عقب که صندلی های فوق العاده راحت و مجللی دارد از چوب. اما تکنولوژی به کار رفته در کابین در کنار فضای دست ساز ترکیب خاصی ایجاد کرده و یک صفحه نمایش خمیده لمسی با تکنولوژی OLED سر تا سر داشبورد را اشغال کرده که رزولوشن بسیار بالایی دارد. همچنین اِسکالا فرامین صوتی و حرکات دست شما را اجرا خواهد کرد.

اما اِسکالا فقط یک مدل مفهومی زیبا با تکنولوژی پیشرفته نیست، بلکه موتور هشت سیلندر V شکل 4.0 لیتری که نیروی آن به چرخ های عقب منتقل می شود، این خودروی مفهومی کادیلاک را قدرتمند نیز کرده است.

1 دیدگاه

  1. چقدر اين خودرو زيبا و با ابهت است.به راستي شكوه و قدرت يك خودروي آمريكايي را با زيبايي تلفيق كردند.نتيجه كار عالي در اومده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا