اخباراسلایدربررسی

مرسدس بنز AMG GT۶۳ S ای پرفورمنس، دستخوش فیس لیفت شد

مرسدس از مدل به روز شده AMG GT۶۳ S E Performance ۴-Door Coupe رونمایی کرده است. این سدان دارای استایل جلویی جدید، گزینه رنگ بیرونی جدید و تغییرات جزئی دیگری است، زیرا سدان فوق‌العاده تازه‌شده در اروپا به فروش می‌رسد.

کوپه ۴ در پرفورمنس ۲۰۲۴ GT۶۳ S E، دارای چهره‌ای است که نشانه‌های ظاهری را از کوپه جدید AMG GT به عاریت گرفته و دارای دهانه جلوپنجره پایین‌تر و باریک‌تر است که ورودی هوای بیرونی قبلی را به شکاف‌های عمودی اسپرت تغییر می‌دهد. چراغ‌های جلوی LED دارای تزئینات مشکی اضافی است.


تغییرات داخلی جزئی است. مرسدس بنز سانروف برقی و پد شارژ بی‌سیم بین صندلی‌های عقب را از ویژگی‌های استاندارد این خودرو برمی‌شمارد. این شرکت همچنین نرم افزار اطلاعات سرگرمی MBUX خودرو را با نمایشگرهای مخصوص AMG با عملکردهای قابل تنظیم جداگانه به روز کرده است.

سیستم صدای فراگیر Burmester به صورت استاندارد عرضه شده، اگرچه خریداران می‌توانند سیستم صدای فراگیر سه بعدی پیشرفته Burmester را نیز انتخاب کنند.


زیر کاپوت، پیشرانه پلاگین هیبریدی ۴.۰ لیتری V۸ با توربوشارژر دوقلو قرار دارد که همان ۸۳۱ اسب بخار قدرت (۶۲۰ کیلووات) و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. این پیشرانه با گیربکس ۹ سرعته AMG Speedshift MCT ۹G و سیستم چهارچرخ محرک AMG Performance ۴Matic+ جفت می‌شود.

هنگامی که این مدل در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، مرسدس ادعا کرد که می‌تواند در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۱۹۶ مایل در ساعت اعلام شد. این خودرو با ترمزهای کامپوزیت سرامیکی با عملکرد بالای AMG، فرمان پذیری فعال محور عقب و سیستم تعلیق AMG Ride Control+، تمام این سرعت را تحت کنترل نگه می‌دارد.

مشتریان می‌توانند نمای بیرونی GT را با رنگ سفید متالیک Opalite جدید رنگ آمیزی کنند. گزینه‌های رینگ و تودوزی بدون تغییر باقی می‌مانند. قیمت به روز شده مرسدس AMG GT۶۳ S E Performance ۴-Door Coupe از ۲۰۷ هزار یورو در آلمان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده (۲۱۸ هزار دلار به نرخ ارز امروز) شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا