اخبار خارجیاسلایدر

مرسدس AMG GT چهار درب ماریانی با ۷۲۵ اسب بخار قدرت معرفی شد

شرکت آلمانی ماریانی از پکیج تیونینگ خود برای مرسدس AMG GT 63S چهار درب رونمایی کرد. این خودرو هم‌اکنون ۷۲۵ اسب بخار قدرت دارد و از ظاهری گیراتر سود می‌برد.

به گزارش دنده 6 – اگرچه پروژه تیونینگ ماریانی برای خودروهای یاد شده اندکی ملایم‌تر از تیون های سایر شرکت‌ها به نظر می‌رسد اما این تیونر قول داده است سوپر سدان ژرمن‌ها را خاص‌تر از همیشه بکند. کار روی خودرو با نصب رینگ‌های جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی شروع می‌شود. ماریانی می‌گوید این رینگ‌های ۲۱ اینچی در جلو و عقب ۱۱ و ۱۲.۵ اینچ پهنا دارند و لاستیک‌های چسبنده‌تر نیز آن‌ها را احاطه کرده‌اند. اگرچه چنین رینگ و لاستیک‌هایی می‌توانند تأثیر منفی روی راحتی سواری داشته باشند اما قطعاً بر جذابیت بصری آن می‌افزایند.

ماریانی همچنین ارتفاع مرسدس AMG GT 63S چهار درب را ۵۵ میلی‌متر کاهش داده ولی دامپرهای فعال و سیستم کنترل بدنه فعال مرسدس را حفظ کرده است. در عقب یک دیفیوزر گیراتر و همچنین سیستم اگزوز با خروجی‌های جدید دیده می‌شوند. این اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ باکیفیت ساخته شده و از فلاپ قابل تنظیم برای تنظیم صدای تولیدی سود می‌برد. همچنین باید گفت اگزوز یاد شده تأییدیه TUV را به همراه دارد که برای خریداران آلمانی اهمیت زیادی دارد.

از نظر پرفورمنس نیز شاهد بهبود قابل توجهی هستیم چراکه بنا به گفته ماریانی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس AMG هم‌اکنون ۷۲۵ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری نسخه استاندارد GT 63 افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد. البته باید گفت مدل GT 63S چهار درب نیز ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد. در نظر داشته باشید که پروژه ماریانی یک پله پایین‌تر از مدل هیبریدی GT 63S E-Performance قرار می‌گیرد چراکه این هیولا ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا