اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

مزدا از مواد جدیدی در ساخت خودرو استفاده خواهد کرد

مزدا دوست دارد هر کجا که می‌تواند وزن خودروهای خود را کاهش دهد. گل سرسبد خودروهای اسپرت آن، MX-۵ میاتا، به لطف استراتژی کاهش وزن در هر کجا که ممکن است، کمتر از ۱۰۸۸ کیلوگرم وزن دارد. در نهایت، تغییرات اساسی بیشتری باید اتفاق بیفتد، و به نظر می‌رسد که این خودروساز ژاپنی به دنبال مواد جدیدی برای محصول آینده خود است.

حق اختراعی که چند روز پیش به این خودروساز اعطا شد، به جزئیاتی در مورد روش‌ها و فرآیندهایی که برای ساخت چنین خودرویی استفاده می‌کند، پرداخته است. متأسفانه، اگر خودروساز تصمیم به تولید آن داشته باشد، به نظر نمی‌رسد این یک خودروی اسپرت باشد. احتمالا این خودرو می‌تواند یک سدان باشد.
مزدا احتمالاً به دنبال این فناوری برای کاهش وزن در عصر برقی شدن است. پتنت‌های دیگری که اخیراً توسط این خودروساز منتشر شده نشان می‌دهد که کار سختی برای ایجاد مدل‌های هیبریدی بیشتر و خودروهای برقی کامل وجود دارد.

به نظر می‌رسد که این خودروساز به طور خاص علاقه‌مند به عبور از لایه‌های فیبر کربنی برای ایجاد چیزی است که آن را یک ماده “شبه ایزوتروپیک” می‌نامد. بر اساس جزئیات حقوقی سند، مزدا در توسعه این شاسی تنها نخواهد بود. این پتنت هم به خودروساز ژاپنی و هم به شرکت مواد شیمیایی Nippon Steel اختصاص داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا