اخبار خارجیاسلایدر

معرفی ایسوزو MU-X مدل 2025

ایسوزو MU-X مدل ۲۰۲۵ با به‌روزرسانی‌های طراحی، نسخهٔ اسپرت RS و دو پیشرانهٔ دیزلی با قیمت پایهٔ ۳۲ هزار دلار راهی بازار می‌شود.

به گزارش دنده 6 – ایسوزو نسخهٔ بروز شدهٔ شاسی‌بلند MU-X را در تایلند رونمایی کرده است. این شاسی‌بلند سه ردیفه که بر اساس پیکاپ D-Max ساخته شده، هم‌اکنون در نسل دوم خود قرار دارد که در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد و حالا به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای را با تغییرات نسبتاً زیادی در طراحی تجربه کرده است. در MU-X مدل ۲۰۲۵ جلوپنجرهٔ بزرگ‌تری را می‌بینیم که با ورودی‌های هوای برجسته‌تری روی سپر و چراغ‌های LED تیزتر همراه است. در عقب نیز طراحان ایسوزو چراغ‌های LED سراسری را طراحی کرده و در سپر هم تغییراتی ایجاد کرده‌اند.

علاوه بر این، ایسوزو نسخهٔ جدیدی بنام RS را هم برای MU-X تدارک دیده است که با الگوی داخلی کرومی جلوپنجره، رینگ‌های مشکی‌رنگ اختصاصی ۲۰ اینچی با تریم لیمویی در درپوش میانی، فلپ‌های اضافی زیر سپر عقب، سقف مشکی‌رنگ، فلاپ‌های گلگیر مشکی‌رنگ و نشان‌های RS لیمویی‌رنگ، حال و هوای اسپرتی دارد. این نسخه در داخل نیز از تریم مشکی با دوخت لیمویی و نورپردازی قرمزرنگ بهره می‌برد.تمام نسخه‌های MU-X مدل ۲۰۲۵ در داخل به صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی جدید و نمایشگر ۹ اینچی بروز شدهٔ اطلاعاتی-سرگرمی مجهز شده‌اند که با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم همراه است. علاوه بر این، صندلی‌ها، رو دری‌ها و پانل دکمه‌ها هم برای زیبایی بیشتر از نو طراحی شده‌اند. یکی دیگر از مدل‌های جدیدی که ایسوزو به خانوادهٔ MU-X اضافه کرد تیپ لوکس آلتیمیت است که تودوزی چرمی قهوه‌ای بهره می‌برد.ایمنی این شاسی‌بلند ژاپنی هم با دوربین جدید برای سیستم‌های کمک‌راننده بهبود پیدا کرده است. بسته به تیپ، این سیستم‌ها شامل دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار ترافیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پایش نقاط کور و ترمز خودکار دنده‌عقب می‌شود. علاوه بر این، راننده به یک سیستم دید فراگیر هم دسترسی خواهد داشت که امکان دیدن کف خودرو را در هنگام آفرود فراهم می‌کند.

زیر کاپوت MU-X همچنان همان دو پیشرانهٔ دیزلی چهار سیلندر قبلی قرار می‌گیرد. موتور پایه یک نمونهٔ ۱.۹ لیتری با ۱۵۰ اسب بخار قدرت است درحالی‌که موتور قوی‌تر با ۳ لیتر حجم، ۱۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. نیروی این موتورها به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود اما برای نسخهٔ RS سامانهٔ چهارچرخ محرک هم ارائه خواهد شد. در تایلند تمام نسخه‌های MU-X با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند.نسخهٔ بروز شدهٔ ایسوزو MU-X هم‌اکنون در تایلند قابل سفارش است و انتظار می‌رود به‌زودی در دیگر بازارها هم عرضه شود. قیمت این خودرو در تایلند از ۱,۱۸۴,۰۰۰ بات معادل ۳۲,۳۰۰ دلار برای نسخهٔ پایهٔ محرک عقب آغاز می‌شود و به ۱,۷۵۹,۰۰۰ بات معادل ۴۸ هزار دلار برای نسخهٔ پرچم‌دار RS چهارچرخ محرک ۳ لیتری می‌رسد. تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپرت ازجمله رقبای ایسوزو MU-X هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا