اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی جدیدترین خودروی برقی با وزن ۵۹۰ کیلوگرمی!

خودروهای الکتریکی به عنوان ماشین‌هایی سنگین، بزرگ و خسته‌کننده تلقی می‌شوند که بر پایداری تمرکز دارند. کلیشه رایج حاکی از آن است که وسایل نقلیه الکتریکی فاقد هیجانی هستند که در خودروهای اسپرت سنتی دیده می‌شود. با این حال، Carice TC۲، یک خودروی اسپرت برقی که از هلند می‌آید، این پیش فرض‌ها را در هم می‌شکند. TC۲ با وزن ۵۹۰ کیلوگرم به شکل پایه ثابت می‌کند که لذت رانندگی و آگاهی محیطی می‌توانند همزیستی داشته باشند.

طراحی این خودرو از خودروهای اسپرت نمادین گذشته، به ویژه پورشه ۵۵۰ اسپایدر کلاسیک الهام گرفته است. با این حال، چیزی که TC۲ را متمایز می‌کند این است که یک خودروی ریستومد یا کیت نیست، این خودروی اسپرت الکتریکی با دقت طراحی و از ابتدا ساخته شده و تلفیقی از زیبایی شناسی کلاسیک و نبوغ مدرن را تجسم می‌بخشد.
در زیر نمای بیرونی براق یک پیشرانه الکتریکی قرار دارد. احتمالاً انتظار قدرت زیادی برای چرخ‌ها دارید، اما حقیقت این است که TC۲ دارای یک موتور الکتریکی با ۵۶ اسب بخار قدرت است. یک بسته باتری ۳۱.۵ کیلووات ساعتی انرژی الکتریکی را تامین می‌کند که برای مسافت ۱۸۶ مایلی با یک بار شارژ کافی است.

هیچ فرمان برقی، ABS، هیچ نوع کمکی از ترمز، کنترل کشش، و هیچ سیستم ایمنی وجود ندارد! زمان شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت؟ هیچ کس واقعاً اهمیتی نمی‌دهد چرا که TC۲ بیشتر در مورد لذت ناب رانندگی با یک ماشین اسپرت سبک وزن و چابک است. بیایید بگوییم به اندازه کافی سریع است که باعث می‌شود بخندید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا