اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی جدیدترین محصول لانچیا پس از ۱۳ سال

لانچیا برگشت! خب، نه آنطور که ما انتظارش را داشتیم. اپسیلون جدید خبر بزرگی است چرا که اولین محصول جدید این برند از سال ۲۰۱۱ است! این خودرو قرار است ماه آینده رسمی شود، البته که می‌توانید در حال حاضر نگاه دقیق‌تری به طراحی آن بیندازید.

در حین فیلمبرداری یک ویدیوی تبلیغاتی برای این خودرو توسط یک آلفارومئو استلویو، طراحی اپسیلون جدید از همه زوایا دیده شد. برخی تأثیرات آشکار از کانسپت Pu-Ra HPE وجود دارد.

به طور کلی، این یک خودروی شهری با ظاهری تیز با نمای جلوی متمایز است، اگرچه لازم به ذکر است که شباهت‌های زیادی با سایر محصولات استیلانتیس وجود دارد. با توجه به زیربنای مشترک بین لانچیا، پژو، سیتروئن و اوپل، این واقعاً نباید غافلگیرکننده باشد. در نتیجه، تناسب بدنه ایپسیلون جدید بسیار شبیه به اوپل کورسا و پژو ۲۰۸ است.
طبق آنچه تاکنون می‌دانیم، هاچ‌بک جدید ایتالیایی با پیشرانه‌های هیبریدی و تمام الکتریکی به فروش می‌رسد. با نگاهی به آنچه کورسا و ۲۰۸ ارائه می‌دهند، نسخه EV به احتمال زیاد به یک بسته باتری ۵۲ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی در محور جلو با حداکثر توان ۱۵۶ اسب بخار مجهز خواهد شد. این امر اپسیلون جدید را تا حد زیادی قدرتمندترین نسل در تاریخ خود خواهد کرد زیرا مدلی که هنوز در ایتالیا موجود است دارای موتور سه سیلندر هیبریدی ۷۰ اسب بخاری است.

صحبت از نسل فعلی یپسیلون شد، این مدل در سال ۲۰۱۱ عرضه و چندین بار در طول سال‌ها فیس لیفت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا