اخبارفناوری و تکنولوژی

معرفی ردیاب‌های بلوتوثی جدید Tile

ردیاب‌های جدید تایل در 3 مدل میت، اسلیم و پرو به فروش می‌رسند.

به گزارش دنده6 : از آخرین‌ باری که برند «Tile» ردیاب‌های بلوتوثی خود را معرفی کرد، حدود 3 سال گذشته است. طی این مدت، اپل توانست سهم عمده این بازار را با ردیاب‌های AirTag به خود اختصاص دهد. اما حالا Tile با معرفی 3 ردیاب جدید، دوباره به بازار برگشته است.

تایل، برند تحت مالکیت «Life360»، در ردیاب‌های جدید خود، برد پوشش بلوتوث را افزایش داده و هشدار SOS را به آن‌ها افزوده است؛ قابلیتی که با سه‌ بار فشاردادن دکمه، موقعیت مکانی کاربران به مخاطبینی که از قبل تعیین شده‌اند، ارسال می‌شود. این ویژگی برای کاربرانی که اکانت Life360 را دارند، قابل‌استفاده است اما درصورت ارتقا به نسخه پریمیوم، می‌توانند موقعیت خود را مستقیم با سرویس‌های پشتیبانی اضطراری این شرکت به اشتراک بگذارند.

مشخصات ردیاب‌های جدید تایل

ردیاب «Tile Mate» با قیمت ۲۵ دلار، وسیله‌ای جانبی است که می‌توانید آن را در کنار کلید خانه، سوئیچ ماشین، کوله‌پشتی و کیف‌پولتان همراه داشته باشید. برد بلوتوث این ردیاب ۳۵۰ فوت (107 متر) ارزیابی شده و در کنار باتری غیرقابل‌تعویض با عمر 3 سال، گواهی IP68 دارد که ضد‌آب‌ بودن آن را نشان می‌دهد. کاربران با پرداخت ۵ دلار بیشتر، می‌توانند ردیاب «Tile Slim» را بخرند که برچسبی برای چسباندن به اجسام مختلف مثل کنترل تلویزیون یا هدفون دارد. این ردیاب تا شعاع ۲۵۰ فوتی (76 متر) را پوشش می‌دهد.

«Tile Pro» دومین ردیاب تایل با برچسب قیمت ۳۵ دلاری است که تا ۵۰۰ فوت (152 متر) را پوشش می‌دهد و صدای بلندتری هم دارد. همچنین باتری آن قابل‌تعویض است و عرضه آن از اکتبر (مهر-آبان ۱۴۰۳) آغاز می‌شود.

2 ردیابی که آن‌ها را معرفی کردیم، در 6 رنگ مشکی، سفید، آبی، صورتی، سبز و زرد به‌ فروش می‌رسند. مدل پرو فقط 2 رنگ مشکی و سفید دارد. حالا باید دید استقبال کاربران ردیاب‌های بلوتوثی Tile چگونه خواهد بود و در مقابل رقیب اصلی خود، اپل، چقدر فروش خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا