اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی سدان جدید و قدرتمند توسط بی وای دی

بی وای دی Qin L یک سدان جدید پلاگین هیبرید سایز متوسط ‌‌از بزرگترین تولیدکننده خودروهای انرژی نو در جهان است. این رگولاتور چینی هنگام درخواست مجوز فروش، مشخصات این خودرو را فاش کرد.

در حال حاضر، سری Qin شامل یک سدان Qin Plus با انواع پیشرانه‌های برقی و PHEV است. Qin Plus در سال گذشته با تحویل بیش از ۴۸۲۰۰۰ دستگاه در ۱۲ ماه یکی از پرفروش‌ترین خودروهای این برند شد. اکنون BYD یک محصول جدید به خانواده Qin به نام Qin L را اضافه کرده است.
پیش از این، بی وای دی Qin L در چین مشاهده شده بود. Qin L از جدیدترین طراحی چهره دراگون این برند از ولفگانگ ایگر کهنه کار، طراح سابق آئودی استفاده می‌کند. یک جلوپنجره بزرگ به شکل شش ضلعی در نمای جلویی خودنمایی می‌کند که به دهان باز اژدها اشاره دارد. این جلوپنجره با روکش کروم سفارشی در دسترس است. سپر جلوی Qin L دارای دو دریچه هوا و یک ورودی هوای ذوزنقه‌ای شکل است.


دیگر ویژگی‌های متمایز آن چراغ‌های جلوی باریک، دستگیره‌های درب معمولی، آینه‌های جانبی و نشان متمایز Qin در قسمت جلویی است. از پشت، Qin L دارای یک واحد چراغ عقب با الگوی گره چینی است. سپر عقب آن دارای یک دیفیوزر برای اضافه کردن کمی روحیه اسپرت است.


بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، می توان نتیجه گرفت که این سدان دارای دو نوع پیشرانه است:
۱. پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۰ اسب بخاری + یک موتور الکتریکی ۱۶۰ اسب بخاری
باتری ۱۰.۰۸ کیلووات ساعتی با ۶۰ کیلومتر برد در حالت الکتریکی (براساس LFP)
۲. پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۰ اسب بخاری + یک موتور الکتریکی ۲۱۴ اسب بخاری
باتری ۱۵.۸۷ کیلووات ساعتی با ۹۰ کیلومتر برد در حالت الکتریکی (براساس LFP)
BYD اطلاعات بیشتری در مورد Qin L اعلام نکرد. با این حال، به زودی امسال وارد بازار چین خواهد شد چرا که برای مجوز فروش درخواست داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا