اخباراخبار خارجیاسلایدر

معرفی فرناندو آلونسو

فرناندو آلونسو، قهرمان دوگانه فرمول 1 جهان، اولین دوچرخه و دوچرخه الکترونیکی خود را با نام تجاری خود Kimoa منتشر کرد. دوچرخه جدید که با استفاده از پرینت سه بعدی ساخته شده و در مراسم افتتاحیه جایزه بزرگ میامی رونمایی شد، از یک تکه کامپوزیت ترموپلاستیک فیبر کربنی استفاده می کند.

و دوچرخه جدید دارای مزایای جدی F1 است. این دوچرخه بهترین و گران‌ترین استحکام نسبت به جوشکاری معمولی ارائه می‌دهد .

هنگامی که دوچرخه خود را از طریق وب سایت Kimoa سفارش می دهید، می توانید دوچرخه را با بیش از 500000 ترکیب ممکن کاملاً برای خود شخصی سازی کنید: از «کلاسیک» غیر برقی و برقی، شهری یا ورزشی، برای میله های تخت یا دراز و گزینه های مختلف فرمان.
حتی می توانید بین دنده های تک سرعته یا چند سرعته یکی را انتخاب کنید. شیفترها از LTOO AX می‌آیند و دنده‌های کاست توسط SunRace ارائه می‌شوند.

آلونسو با دوچرخه سواری غریبه نیست، با دوچرخه MMR خود که رنگ های رنگ آمیزی F1 Alpine 2022 را با برگردان های مسابقات قهرمانی جهانی خود حمل می کند.
آلونسو گفت: «در قلب DNA کیموآ، انگیزه ما برای ایجاد سبک زندگی پایدارتر است.
دوچرخه الکترونیکی Kimoa که توسط آروو طراحی شده است، به مردم گامی منظم به سمت سبک زندگی فعال و پایدار می دهد، که به طور خاص برای هر سواری طراحی شده است.قیمت کلاسیک از 2799 دلار (2272 پوند) و eBike از 3999 دلار (3233 پوند) شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا