اخبار خارجیاسلایدشو

معرفی ماهیندرا XUV 3XO

ماهیندرا XUV 3XO کراس‌اوور کوچکی است که بر اساس سانگ‌یانگ تیوولی ساخته شده و با قیمت پایهٔ ۹ هزار دلار عرضه می‌شود.

به گزارش دنده 6 – ماهیندرا کراس‌اوور کوچک XUV 3XO را به‌عنوان جانشین XUV300 قدیمی برای بازار هند رونمایی کرده است. علیرغم طراحی بیرونی و داخلی مدرن، این خودرو همچنان بر اساس سانگ‌یانگ تیوولی ساخته شده که متعلق به سال ۲۰۱۵ است. این در حالی است که حدود یک سال پیش ماهیندرا سانگ‌یانگ را به گروه کره‌ای KG فروخت. XUV 3XO در بیرون اساساً فیس‌لیفت بزرگی روی XUV300 است و همچنان همان تناسبات را حفظ کرده است.

چهرهٔ بازطراحی شدهٔ XUV 3XO از جدیدترین زبان طراحی ماهیندرا الهام گرفته که از چراغ‌های جلوی LED عمودی استفاده می‌کند. پروفیل جانبی تقریباً دست‌نخورده باقی‌مانده اما روکش‌های پلاستیکی دور دهانهٔ گلگیرها پهن‌تر شده‌اند. ماهیندرا همچنین رینگ‌های جدیدی با اندازهٔ ۱۶ یا ۱۷ اینچی را هم برای کراس‌اوور جدید خود در نظر گرفته است. طراحی عقب خودرو نیز با چراغ‌های جدید سراسری و سپر خشن‌تر کاملاً بروز شده است.

کابین XUV300 بشدت به به‌روزرسانی نیاز داشت و به همین دلیل طراحان ماهیندرا آن را بازطراحی کرده‌اند. برجسته‌ترین ویژگی در اینجا نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی جدید است که از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و با صفحه آمپر دیجیتالی به همین اندازه همراه است. تریم مشکی براق در میانهٔ داشبورد ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد اما ظاهراً کیفیت متریال نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است.

در تیپ‌های بالایی XUV 3XO تجهیزاتی مثل سانروف، پد شارژر بی‌سیم، سیستم صوتی هارمن کاردون با هفت بلندگو و مجموعهٔ کمک‌رانندهٔ سطح دو ارائه می‌شود که گفته شده پیشرفته‌ترین نمونه در این کلاس خواهد بود. همچنین علیرغم بدون تغییر ماندن ابعاد خودرو، ماهیندرا راهی برای افزایش ظرفیت بار از ۲۵۷ لیتر به ۲۹۵ لیتر پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا