اخبار خارجیاسلایدر

معرفی مرسدس بنز GLC پلاگین هیبرید 2025

شرکت مرسدس بنز آلمان از نسخه پلاگین هیبرید GLC مدل ۲۰۲۵ با قیمت ۶۱ هزار دلار رونمایی کرد.

به گزارش دنده 6 – قیمت نسخه پایه GLC350e از ۶۱ هزار دلار شروع می‌شود که این مبلغ شامل هزینه‌های تحویل ۱۱۵۰ دلاری نیز خواهد بود. زیر کاپوت خودروی موردبحث پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر قرار دارد. این پیشرانه درون‌سوز با موتوری برقی همکاری می‌کند تا مجموع قدرت و گشتاور خودرو به ۳۱۳ اسب بخار و ۵۵۰ نیوتون متر برسد.

بر اساس تخمین‌های EPA آمریکا، GLC350e قادر خواهد بود در حالت برقی و به لطف وجود باتری ۲۴.۸ کیلووات ساعتی مسافت ۸۷ کیلومتری را بپیماید. با وجود شارژر ۶۰ کیلوواتی هم می‌توان باتری را در عرض ۳۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ کرد. مرسدس بنز GLC پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ توانایی ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۲ ثانیه‌ای را دارد و حداکثر سرعت آن در حالت عادی و برقی به ترتیب ۲۱۰ و ۱۴۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

تریم پایه این خودرو از تجهیزات مناسبی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم، دستیار پارک فعال، سیستم تعلیق بادی و کیسه هوای مرکزی اشاره کرد که این کیسه هوا بین دو سرنشین جلوی خودرو باز می‌شود. یک پله بالاتر از تریم پایه مدل Exclusive قرار دارد که قیمت آن به حدود ۶۳ هزار دلار می‌رسد. تجهیزات برجسته این مدل شامل مواردی همچون سیستم صوتی برمستر، دوربین دید محیطی ۳۶۰ درجه، نورپردازی بیشتر داخل کابین و رکاب‌های در نورانی خواهد بود.

فول ترین نسخه مرسدس بنز GLC پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ هم با نام Pinnacle شناخته می‌شود و حدود ۶۵ هزار دلار قیمت دارد. در این مدل مواردی همچون هدآپ دیسپلی و شیشه‌های باکیفیت‌تری بکار رفته است. این شیشه‌ها باعث ایزوله بهتر کابین در برابر گرما و سر و صدا می‌شوند. مرسدس بنز GLC350e مدل ۲۰۲۵ هم‌اکنون در نمایندگی‌های این برند در آمریکا عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا