اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

معرفی نسخه بازسازی شده ولوو P۱۸۰۰

چند سال پیش، تیم موتوراسپرت سوئدی Cyan Racing به خودروهای قانونی خیابانی راه پیدا کرد و با یک ریستومد مبتنی بر ولوو P۱۸۰۰ شروع کرد. مدل دوم آنها، کوپه زیبای دهه ۱۹۶۰ را بازآفرینی می‌کند، اما با شخصیتی متمایز. این فرآیند با یک P۱۸۰۰ اصلی شروع می‌شود و ساخت آن بین ۱۲ تا ۱۵ ماه طول می‌کشد.

Cyan Racing قبلاً این جواهر سبز رنگ را با نمای داخلی کرم برای یکی از مشتریان خود در ایالات متحده ارسال کرده است. این برداشت تازه از راه‌اندازی مجدد P۱۸۰۰، با نسخه اولیه ۲۰۲۰ متفاوت است و دارای سیستم تعلیق نرم‌تر و کاملاً قابل تنظیم برای اطمینان از راحتی بیشتر در طول سفرهای طولانی است. برای این منظور به فضای داخلی خودرو، مواد اضافی برای کاهش صدا و یک قفس رول تیتانیومی سفارشی اضافه شده است. این خودرو همچنان سبک وزن باقی می‌ماند و وزن آن کمتر از ۱۰۰۰ کیلوگرم است.

در قلب P۱۸۰۰ GT همان موتور ۲.۰ لیتری بنزینی توربوشارژر قرار دارد. این موتور در بالاترین حالت خود ۴۱۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، اما نسخه‌های ضعیف‌تری نیز وجود دارند که از ۳۴۵ اسب بخار شروع می‌شود. این پیشرانه چهار سیلندر از خودروی مسابقه‌ای ولوو S۶۰ TC۱ گرفته شده است. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس پنج سرعته Holinger که برای این خودروی جدید ساخته شده است، به محور عقب هدایت می‌شود.

این بدنه زیبا از فیبر کربن ساخته شده است و Cyan Racing، خودروها را در کارخانه خود در گوتنبرگ سوئد مونتاژ می‌کند. جزئیات قیمت آن هنوز فاش نشده، اما P۱۸۰۰ معمولی می‌تواند تا ۷۰۰ هزار دلار قیمت داشته باشد، بنابراین GT مطمئناً ارزان نیز نخواهد بود. تولید، محدود خواهد بود و خودروی دوم در حال حاضر به ایالات متحده تحویل داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا