اخبار خارجیاسلایدر

معرفی نسخه ویژه دوج دورانگو هلکت

دوج برای خداحافظی با دورانگو هلکت، نسخهٔ ویژه‌ای بنام سیلور بولت را با ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد و قیمت ۱۱۳ هزار دلار معرفی کرده است.

به گزارش دنده 6 – هرچند تولید چارجر و چلنجر اواخر سال گذشته پایان یافت اما پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ افسانه‌ای دوج همچنان در سینهٔ دورانگو هلکت در حال تولید است. بااین‌حال، این شاسی‌بلند جهنمی هم به پایان عمر خود نزدیک شده و به همین مناسبت، دوج نسخهٔ ویژه‌ای بنام سیلور بولت یا گلولهٔ نقره‌ای را با مجموعه‌ای از تغییرات منحصربه‌فرد ظاهری برای آن معرفی کرده است. برای این نسخهٔ ویژه رنگ نقره‌ای منحصربه‌فردی بنام نیکل سه‌لایه در نظر گرفته شده است.

کاپوت این دورانگوی ویژه هم به رنگ مشکی مات درآمده که با سر اگزوزهای مشکی و نشان‌های خاکستری متالیک هماهنگ است. رینگ‌های ۲۰ اینچی با رنگ خاکستری تیره که کالیپرهای ترمز برمبوی قرمزرنگ شش پیستونه را پشت خود پنهان کرده‌اند نیز تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی نسخهٔ سیلور بولت هستند. در داخل هم خریداران از صندلی‌های چرمی قرمز ناپا، نشان دوخته‌شدهٔ هلکت روی پشتی صندلی‌ها، تریم‌های فیبر کربنی و آستر سقف جیر بهره‌مند خواهند شد.

دورانگو سیلور بولت در بخش فنی تغییری را تجربه نکرده و پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری سوپرشارژ آن همچنان همان ۷۱۰ اسب بخار قدرت را تولید می‌کند که از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. برای استفاده از این نیرو هم هفت حالت رانندگی مختلف وجود خواهد داشت. قیمت دورانگو سیلور بولت از ۱۱۳,۳۲۵ دلار آغاز می‌شود که حدود ۱۱ هزار دلار از هلکت معمولی گران‌تر است.

کسانی که خواهان یک دورانگوی خاص هستند اما توان پرداخت چنین مبلغی را ندارند، می‌توانند سراغ نسخهٔ ویژهٔ بیستمین سالگرد بروند که به مناسبت بیستمین سالگرد ارائۀ موتور همی در دورانگو، برای مدل R/T ارائه شده است. این نسخه که به پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز است و از ویژگی‌های خاصی مثل گرافیک روی کاپوت، رینگ‌های ۲۰ اینچی و نشان‌های ویژهٔ روی گلگیر بهره می‌برد، با قیمت پایهٔ ۷۰,۴۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا