اخبار خارجیاسلایدر

معرفی نسخه ویژه فورد موستانگ

فورد برای موستانگ ویژهٔ ۶۰ سالگی رنگ آبی منحصربه‌فردی را ارائه کرده و برای تمام موستانگ‌های مدل ۲۰۲۴ نیز گرافیک صفحه آمپر رتروی جدیدی را در نظر گرفته است.

به گزارش دنده 6 – فورد اوایل امسال نسخهٔ ویژه‌ای از موستانگ را به مناسبت شصتمین سالگرد این خودرو معرفی کرد که فقط با سه رنگ بیرونی مختلف ارائه می‌شد. حال شرکت آمریکایی برای این نسخهٔ ویژه رنگ چهارم را هم ارائه کرده است. علاوه بر این، برای همهٔ دارندگان موستانگ مدل ۲۰۲۴ نیز گرافیک جدید صفحه آمپر با طراحی رترو در نظر گرفته شده است. این گرافیک جدید با پس‌زمینهٔ سفید و اعداد مشکی پررنگ که در شب به پس‌زمینهٔ مشکی با اعداد سفید تغییر می‌کند، مشابه موستانگ SVT کبرا مدل ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ طراحی شده است.

این دومین گرافیک رترویی است که امسال فورد برای موستانگ ارائه می‌کند. اوایل امسال نیز گرافیکی مشابه موستانگ ۱۹۶۷ ارائه شده بود. مثل گرافیک قبلی، این طرح SVT کبرا هم در قالب یک به‌روزرسانی رایگان از راه دور برای همهٔ دارندگان موستانگ ۲۰۲۴ ارائه خواهد شد. بااین‌حال، رنگ جدیدی که آبی بریتنی نام دارد، در دسترس همه نخواهد بود و فقط برای نسخهٔ ویژهٔ ۶۰ سالگی در نظر گرفته شده است. این رنگ بازگشتی به آبی بریتنی است که در سال ۱۹۶۷ برای موستانگ ارائه شد. به گفتهٔ فورد، این رنگ فقط برای تعداد اندکی از ۱,۹۶۵ دستگاهی که از موستانگ ویژهٔ ۶۰ سالگی تولید خواهد شد در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان برای داشتن آن باید روند پیچیده‌ای را طی کنند.

مثل فرایند خرید موستانگ GTD، برای این رنگ هم خریداران باید درخواست دهند و اگر مورد تأیید قرار گرفت، موستانگ ویژهٔ ۶۰ سالگی را با رنگ آبی بریتنی تحویل خواهند گرفت. همچنین این رنگ فقط برای موستانگ‌های کوپه با گیربکس ۱۰ سرعتۀ اتوماتیک ارائه می‌شود. موستانگ ویژهٔ ۶۰ سالگی اما با قیمت پایهٔ ۶۵,۲۴۵ دلار که حدود هزار دلار از دارک هورس گران‌تر است، قیمت نسبتاً گزافی دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۶ تا ۱۹ آگوست درخواست رنگ آبی بریتنی را در وب‌سایت فورد ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا