اخبار خارجیاسلایدر

معرفی نسل جدید شاسی‌بلند لوکس بیوک انکلیو

نسل جدید بیوک انکلیو با پیشرانهٔ چهار سیلندر توربوشارژ جدید و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مثل سیستم خودران سوپر کروز راهی بازار خواهد شد.

به گزارش دنده 6 – بیوک پرده‌ها را از چهرهٔ نسل جدید شاسی‌بلند پرچم‌دار خود کنار زده است. انکلیو جدید با تجربهٔ پیشرفت‌های بزرگی در قسمت‌های مختلف، به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار کراس‌اوورهای لوکس سه ردیفه است. یکی از ویژگی‌های چشمگیر این خودرو طراحی زیباتری است که با چراغ‌های جلوی دوقسمتی با دی‌لایت‌های باریک در بالا و جلوپنجرهٔ ذوزنقه‌ای بزرگ، از کانسپت وایلدکت الهام گرفته است.

نسل جدید انکلیو بزرگ‌تر از قبل شده اما پیشرانه آن کوچک شده و جای موتور ۳.۶ لیتری V6 قبلی را یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو گرفته است. خوشبختانه، این پیشرانه خروجی بیشتری داشته و قدرت را از ۳۱۰ اسب بخار نسل قبلی به ۳۲۸ اسب بخار رسانده است. انتقال نیروی این پیشرانه توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد و انکلیو مثل قبل در نسخه‌های محرک جلو و چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود درحالی‌که می‌تواند تا ۲۲۷۰ کیلوگرم را یدک بکشد.

در داخل، بیوک روی تکنولوژی‌های پیشرفته تمرکز کرده است تا انکلیو را از رقبا متمایز کند. بدین منظور، یک صفحه‌نمایش ۳۰ اینچی از پشت فرمان تا میانهٔ داشبورد کشیده شده که صفحه آمپر و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی را در خود جای داده و بزرگ‌ترین نمونه در این کلاس محسوب می‌شود. علاوه بر این، نسل جدید انکلیو از شارژر بی‌سیم گوشی، اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم و هفت نمای دوربین به همراه مجموعه‌ای کامل از تکنولوژی‌های ایمنی مثل ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص تابلوها، دستیار حفظ حرکت بین خطوط و سیستم پایش نقاط کور هم بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌های مهم انکلیو جدید اما بهره‌مندی از سیستم کمک‌رانندهٔ هندز فری سوپر کروز جنرال موتورز است. این اولین بیوکی است که از این تکنولوژی بهره‌مند شده است. البته سوپر کروز برای انکلیو سفارشی خواهد بود اما برای تمام تیپ‌های آن قابل سفارش است و سیستم پایش توجه راننده، دستیار پیشرفتهٔ پارک خودکار و آینهٔ دید عقب دیجیتالی را هم به همراه دارد. در تیپ پایهٔ این کراس‌اوور لوکس همچنین تجهیزاتی مثل نورپردازی داخلی چندرنگ، در صندوق برقی با سنسور خودکار، گرم‌کن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو و سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود.

انکلیو جدید در تیپ اسپرت تورینگ با غربیلک فرمان D شکل، نشان‌های ST، تریم داخلی اختصاصی، جلوپنجرهٔ مشکی براق و رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی ارائه می‌شود درحالی‌که در تیپ پرچم‌دار اونیر خریداران از سیستم صوتی Bose با ۱۶ بلندگو، تهویهٔ صندلی‌های جلو، رینگ‌های ۲۲ اینچی، سانروف پانوراما، سنسور باران، کنترل مداوم کمک‌فنرها برای فراهم کردن سواری نرم‌تر، هدآپ دیسپلی و صندلی‌های ردیف دوم و سوم تاشو برقی بهره‌مند خواهند شد. نسل جدید بیوک انکلیو در کارخانهٔ جنرال موتورز در میشیگان تولید می‌شود و انتظار می‌رود پذیرش سفارشات خرید آن از اواخر تابستان امسال آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا