اخبار خارجیاسلایدر

معرفی هوندا HR-V مدل 2024

نسل سوم هوندا HR-V با تغییراتی جزئی در بیرون و داخل، برای مدل ۲۰۲۵ مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و به‌زودی راهی بازار اروپا خواهد شد.

به گزارش دنده 6 – مهم‌ترین تغیر در طراحی بیرونی HR-V مدل ۲۰۲۴ در قسمت جلوی آن صورت گرفته است یعنی جایی که جلوپنجره‌ای با فرم جدید و یک نوار نقره‌ای‌رنگ در بالای آن دیده می‌شود. علاوه بر این، چراغ‌های جلو هم دودی شده‌اند و بخش پایینی سپر با رنگ مشکی براق پوشیده شده است. در عقب این کراس‌اوور ژاپنی هم شاهد گرافیک جدید چراغ‌ها هستیم. ارائهٔ سه رنگ بیرونی جدید سبز، آبی و خاکستری هم تکمیل‌کنندهٔ به‌روزرسانی‌های HR-V برای مدل ۲۰۲۴ هستند.

در داخل خودرو نیز هوندا تغییراتی را ایجاد کرده که مهم‌ترین آن‌ها، اصلاح شکل کنسول مرکزی است. این کنسول حالا صاف‌تر و ارگونومیک‌تر شده و دسترسی آسان‌تری را به پد شارژر بی‌سیم فراهم می‌کند. سازندهٔ ژاپنی همچنین حالا برای تمام تیپ‌های HR-V عایق‌های سروصدای بیشتر و شیشه‌های دودی را در نظر گرفته است. علاوه بر این، تیپ جدیدی بنام ادونس پلاس هم به خانوادهٔ این خودرو اضافه شده است که با فلاپ‌های گلگیر، بخش پایینی سپرها و تریم پایینی درهای همرنگ بدنه و همین‌طور رینگ‌های آلیاژی با طراحی خاص و جلوپنجرهٔ کریستالی، از دیگر تیپ‌ها متمایز می‌شود.

در بخش قوای محرکه تغییری صورت نگرفته و HR-V همچنان با همان پیشرانهٔ هیبریدی e:HEV عرضه می‌شود که ۱۳۱ اسب بخار قدرت دارد. خریداران همچنین مثل قبل از سیستم‌های ایمنی موجود در پکیج هوندا سنسینگ هم بهره‌مند خواهند شد. هوندا HR-V مدل ۲۰۲۴ از همین ماه در سراسر اروپا عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا