اخبار خارجیاسلایدر

معرفی کیت سوپرشارژر 810 اسب بخار فورد موستانگ

شرکت فورد کیت سوپرشارژر موستانگ با ۸۱۰ اسب بخار قدرت را به مبلغ ۱۰ هزار دلار عرضه کرد.

به گزارش دنده  6 – این شرکت قبلاً تیزری از کیت موردبحث را برای موستانگ ۲۰۲۴ منتشر کرده و قول افزایش قدرت خودرو به رقمی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار را داده بود. این برند آمریکایی هم‌اکنون جزئیات کامل کیت موردبحث را منتشر کرده است.

فورد پرفورمنس در وب‌سایت خود کیت سوپرشارژر جدید را معرفی کرده و می‌گوید با نصب این کیت قدرت پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری به ۸۱۰ اسب بخار می‌رسد. قیمت کیت یاد شده به حدود ۱۰ هزار دلار می‌رسد و امکان نصب آن روی موستانگ جی تی و دارک هورس وجود دارد. البته باید دانست ساکنان ایالت کالیفرنیا آمریکا امکان سفارش کیت سوپرشارژر فورد موستانگ را نخواهند داشت چراکه تأییدیه آن برای ۴۹ ایالت دیگر دریافت شده است.

این شرکت می‌گوید کیت سوپرشارژر موستانگ فاقد مجوز لازم برای استفاده در کالیفرنیاست و امکان نصب قانونی آن در این ایالت وجود ندارد. احتمالاً علت این موضوع به قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه کالیفرنیا مربوط می‌شود؛ اما سوپرشارژر یاد شده با همکاری شرکت ویپل توسعه یافته و گشتاور تولیدی در میل‌لنگ را به ۸۳۴ نیوتون متر می‌رساند. درصورتی‌که موستانگ مدنظر فاقد سیستم اگزوز فعال باشد قدرت کیت ۱۰ اسب بخار کمتر خواهد بود. شایان ذکر است موستانگ جی تی استاندارد ۴۸۶ اسب بخار قدرت و ۵۶۷ نیوتون متر قدرت تولید می‌کند درحالی‌که خروجی و گشتاور دارک هورس به ۵۰۰ اسب بخار و ۵۶۷ نیوتون متر می‌رسد.

کیت سوپرشارژر فورد پرفورمنس شامل سوپرشارژر ۳ لیتری نسل شش، دریچه گاز ۹۲ میلی‌متری، اینترکولر کارا، انژکتورهای سوخت GT500، شمع‌های ارتقا یافته و کالیبراسیون مخصوص فورد پرفورمنس است. در صورت نصب این کیت باید از بنزین با اکتان ۹۱ و بالاتر استفاده کرد. فورد این کیت را با گارانتی ۳ ساله یا ۵۸ هزار کیلومتر عرضه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا