اخباراخبار خارجی

معروف ترین خودروها در نمایشگاه خودرو ژنو

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو سالانه در ماه مارس میلادی در شهر ژنو سوئیس و در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی این شهر توسط سازمان بین‌المللی تولیدکنندگان وسایل نقلیه موتوری برگزار می‌شود.

این نمایشگاه یکی از شناخته شده‌ ترین رخدادهای دنیای خودرو است که پیش نمونه، فیس‌لیفت و مدل‌های جدید خودروهای اسپورت، درون شهری و لوکس را به معرض نمایش بینندگان می‌گذارد. تهیه کنندگان غرفه‌ها و طراحان نیز در این میان مجالی برای مصاحبه و صحبت یا مسئولین این شرکتها خواهند یافت.
امسال نیز چون سالیان گذشته، از اولین برپایی نمایشگاه در سال 1905 میلادی تاکنون شاهد خودروسازان بزرگ جهانی خواهیم بود، که آخرین مدل‌ها و فناوری‌های خود را به رخ یکدیگر می‌کشند.

 

تعدادی از معروف ترین خودروهایی که احتمالا امسال به نمایش در خواهند آمد:

 

Lamborgini Huracan Performante

Alpine A120

McLaren P14

Vanda Dendobium electric hypercar

Eadon Green Black Cuillin

Ferrari F12 M

Jaguar XF Sportbrake

Mercedes-AMG E 63 Estate

Nissan Qashgai facelift

Pagani Huayra Roadster

Porsche 911 GT3 facelift

Subaru XV

Volkswagen Arteon

Volvo XC60

1 دیدگاه

  1. همه عالین و دارای هزینه های نگهداری گران حتی در اروپا و آمریکا افراد با امکن مالی بالا سراغ این مدل خودروها میرند در اروپا اکثر مردم رنو پژو اشکوا هیوندای مزدا تویوتا سوبارو هوندا و اگر اهل کنی ولخرجی باشند سئات اما این خودروها بجز سوبارو همگی هزینه های بالای نگهداری تعمیر و سرویس دارند گو اینکه گارانتی های نعتبر تا حدودی کمک میکند اما هرینه های بیمه نامه و adak و نیز عوارض و …مالیات سرسام آور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا