اخبار خارجیاسلایدر

منصوری زیبا ترین خودرو خود را رونمایی کرد !

شرکت منصوری از شاسی‌بلند ارتقا یافته لندرور دیفندر با ۶۵۰ اسب بخار قدرت رونمایی کرد.

به گزارش دنده 6 – تیونر مشهور دنیای خودرو یک‌بار دیگر دست روی شاسی‌بلند لوکس و توانای لندرور گذاشته است. منصوری قول داده سطح شخصی‌سازی در دسترس برای دیفندر ۱۱۰ که گزینه‌ای بین مدل کوتاه ۹۰ و مدل طویل و بزرگ ۱۳۰ است فراتر از محدودیت‌ها باشد. اولین نسل لندرور دیفندر در سال ۱۹۸۲ راهی بازار شد هرچند ظاهر خشن و کابین نه چندان لوکس و مجهز آن باعث شد تیونرها علاقه زیادی به تیونینگ آن نداشته باشد.

علت این عدم استقبال هم به مشتریانی بازمی‌گردد که دوست داشتند دیفندر را در محیط‌های خشن و صعب‌العبور ببینند و اهمیت زیادی به‌ ظاهر آن نمی‌دادند؛ اما از زمانی که دیفندر L663 مدرن در سال ۲۰۲۰ معرفی شد همه‌چیز تغییر کرد. در حال حاضر دیفندر موردبحث می‌تواند جزو لوکس‌ترین گزینه‌های بازار باشد و جای تعجبی ندارد که تیونرها نیز آن را انتخاب می‌کنند تا محصولاتی لوکس و گران‌قیمت تولید کنند.منصوری چند سال قبل خبر از تولید دیفندر خود داده بود و سرانجام این پروژه معرفی شده است. پروژه تیونینگ کامل لندرور دیفندر منصوری شامل بهبودهای آیرودینامیک متنوع است و تمامی قطعات این بخش از فیبر کربن تولید شده‌اند و ظاهری مشکی دارند تا با تریم نارنجی رنگ ترکیب ایده آلی ایجاد کنند. به این موارد باید چراغ‌های جلوی LED سفارشی را نیز افزود. در پروفایل جانبی این شاسی‌بلند دو دیفرانسیل رینگ‌های ۲۳ اینچی CS.10 منصوری خودنمایی می‌کنند.

کابین نیز شامل پروژه تیونینگ منصوری بوده و تریم نارنجی رنگ با داشبورد و پانل‌های مشکی ترکیب شده است. روی صندلی‌ها نیز پوشش چرم اعلا و باکیفیتی دیده می‌شود. برای اطمینان از تمایز حداکثری دیفندر، لوگو و نام منصوری در جای‌جای خودرو بکار رفته است؛ اما شاید یکی از مهم‌ترین جزئیات لندرور دیفندر منصوری به قدرت ۶۵۰ اسب بخار آن مربوط باشد که باعث خواهد شد این خودرو در عرض ۴.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا