اخبار خارجیاسلایدر

موتورسیکلت جدید تریومف دیتونا 660 معرفی شد

جدیدترین موتورسیکلت اسپرت تریومف از سری دیتونا با حجم پیشرانه ۶۷۰ سی‌سی، ۱۱ هزار دلار قیمت و ۹۴ اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش دنده 6 – تریومف سرانجام موتورسیکلت دیتونا ۶۶۰ را راهی بازار این کشور پرجمعیت کرد. این موتورسیکلت سومین موتورسیکلت ۶۶۰ سی‌سی تریومف پس از مدل‌های ترایدنت و تایگر اسپرت محسوب می‌شود و آن را می‌توان جایگزینی برای دیتونا ۶۷۵ دانست که به خاطر استانداردهای آلایندگی سخت‌گیرانه از خط تولید خداحافظی کرد. در این نوشتار می‌خواهیم به مهم‌ترین ویژگی‌های موتورسیکلت جدید تریومف اشاره کنیم.

مشخصات فنی

این موتورسیکلت از همان پیشرانه ۶۶۰ سی‌سی بکار رفته در مدل‌های ترایدنت و تایگر اسپرت استفاده می‌کند. این پیشرانه از نوع ۳ سیلندر خطی آب‌خنک است و حداکثر قدرتش به ۹۳.۷ اسب بخار و گشتاورش به ۶۹ نیوتون متر می‌رسد. برای مقایسه باید گفت تریومف ترایدنت ۸۰ اسب بخار قدرت و ۶۴ نیوتون متر گشتاور دارد هرچند هر دو موتورسیکلت از گیربکس ۶ سرعته استفاده می‌کنند. تریومف سرویس‌های ادواری دیتونا ۶۶۰ را هر ۱۶ هزار کیلومتر یا ۱۲ ماه اعلام کرده است. علاوه بر حالت‌های جاده و باران، یک حالت جدید اسپرت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

تریومف در این موتورسیکلت از فریم فولادی لوله‌ای به همراه دوشاخ ۴۱ میلی‌متری در جلو استفاده کرده است. در بخش عقب مونو شاک شووا وجود دارد که بازه حرکتی آن به ۱۳۰ میلی‌متر می‌رسد. همچنین در بخش جلوی دیتونا ۶۶۰ دو دیسک ترمز ۳۱۰ میلی‌متری به همراه کالیپرهای ۴ پیستونه وجود دارند. در بخش عقب هم از دیسک ۲۲۰ میلی‌متری با کالیپر تک پیستونه استفاده شده تا قدرت توقف محصول موردبحث هم تضمین شود. ترایومف به‌صورت استاندارد سیستم ترمز ضد قفل دو کاناله را نیز ارائه کرده است.

تریومف دیتونا ۶۶۰ با سه رنگ گرانیت، مشکی و قرمز عرضه می‌شود. قیمت موتورسیکلت جدید تریومف در از ۱۱۶۰۰ دلار شروع می‌شود. این محصول رقیب کاوازاکی نینجا ۶۵۰ و آپریلیا RS 660 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا