اخباراخبار خارجیاسلایدرموتور سیکلت

موتور سیکلت برقی تاشو که با یک بار شارژ می تواند 200 کیلومتر را طی کند

موتور سیکلت برقی Colibri M22 یک تغییر دهنده بازی در دنیای حمل و نقل شهری است. این موتور سیکلت برقی نوآورانه و تاشو که توسط Petre Georgescu، مغز متفکر دوچرخه برقی طراحی شده است، برای سواران شهری ماجراجو ساخته شده است. Colibri M22 سبک وزن، بسیار قابل تنظیم و مجهز به انواع لوازم جانبی متناسب با نیازهای مختلف است.

ژرژسکو Colibri M22 را می توان به عنوان یک پلت فرم با قدرت زیاد و قابلیت خارج از جاده در نظر گرفت که به راحتی پس از رفت و آمد قابل جابجایی است. این موتور در کارگاه خود طراح واقع در 50 کیلومتری بخارست ساخته شده است، به عنوان راه حلی برای ارائه جایگزین بهتری برای حمل و نقل برای مسافران نشأت می گیرد.

موتور سیکلت برقی تاشو دارای یک قاب تاشو است که به راحتی در فضاهای کوچک مانند بالکن و زیر راه پله ها نگهداری می شود. این مکانیسم اجازه می دهد تا شوک عقب از بازو جدا شود و بازو به سمت بیرون به سمت شکم دوچرخه جمع شود. هنگامی که به طبقه خود رسیدید، به سادگی دوچرخه را باز می کنید و آن را در آپارتمان یا فضای اداری خود می چرخانید. این ویژگی آن را برای شهرنشینانی که برای تردد در خیابان های شلوغ یک شهر شلوغ به یک موتورسیکلت برقی جمع و جور و سبک وزن نیاز دارند، عالی می کند.

Colibri M22 همچنین دارای دو حالت تولید شده است . حالت شهری آن و حالت آفرود برای مسافرانی که عاشق ردیابی در جنگل‌ها و کوه‌ها هستند . حداکثر سرعت تنظیم خارج از جاده 90 کیلومتر در ساعت است و فقط در خارج از جاده قابل استفاده است. این موتور سیکلت از یک موتور توپی 3 کیلوواتی (4 اسب بخاری) بهره می برد که نیروی محرکه موتور سیکلت برقی تاشو را فراهم می کند. در حالت جاده، سرعت به 50 کیلومتر در ساعت (31 مایل در ساعت) محدود می شود، اما حالت خارج از جاده قدرت را به 16 کیلووات یا حدود 21 اسب بخار افزایش می دهد و به شما امکان می دهد تا سرعت 90 کیلومتر در ساعت یا حدود 56 را داشته باشید. مایل بر ساعت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا