اخباراسلایدرفناوری و تکنولوژی

مک لارن سنا که در یک پنت هاوس 39 میلیون دلاری بالا می رود

یک مولتی میلیونر به تازگی یک مک لارن سنا جی تی آر 2 میلیون دلاری را وارد آپارتمان پنت هاوس خود در طبقه 57 کرده است.صدها نفر از مردم ملبورن استرالیا با دیدن این ابرخودرو که بیش از 200 متر بالای سرشان آویزان شده بود، شوکه شدند.
خانه جدیدش؟ گران ترین پنت هاوس شهر.

مردی که در پشت این شیرین کاری بود، آدریان پورتلی، تاجر 34 ساله استرالیایی بود.
پورتلی، علاقه‌مند به خودرو که گروه LMCT+ است و به تازگی پنت‌هاوس ساختمان یاقوت کبود را به قیمت 39 میلیون دلار خریداری کرده است.
او به ناین نیوز گفت: «این یک خودروی مسابقه‌ای است، بنابراین نمی‌توانید آن را در خیابان حرکت داد ، بنابراین فقط می توانستم آنرا در یک ساختمان شیشه ای نگهداری کنم و تصمیم گرفتم آنرا را با خود به ساختمانم بیاورم و پیش خودم ازش نگهداری کنم .

پورتلی گفت که او پنت هاوس را فقط به شرطی خریده است که سوپراسپرت مورد علاقه خود را داخل آن ببرد.او گفت: «مثلاً اگر پنت‌هاوس را بخرم، می‌خواهم یک ماشین آن بالا بیاورم، و آنها می‌گویند «بسیار خوب آن را به ما بسپار» و آن را انجام دادند…
هنگامی که ماشین به هوا بلند شد، به طرز شگفت انگیزی صدها تماشاگر را به خود جذب کرد.خود پورتلی با لبخندی عظیم روی صورتش بالا رفتن آن را تماشا کرد.او گفت: «اینطور نیست، خیلی سریع بالا رفت، یک دقیقه روی زمین بود، سپس مستقیماً همان بالا.
برای اینکه ماشین را به آنجا برسانند، باید کناره ساختمان را تخریب کرده و چندین پنجره را بیرون بیاورند.هنگامی که به طبقه آخر رسید، خدمه روی یک سکوی مخصوص ساخته شده قرار گرفتند و آماده بودند تا آن را بگیرند و داخل آن قرار دهند.با وجود تدارکات سخت، ماموریت بدون مشکل انجام شد و سنا اکنون پنت هاوس 39 میلیون دلاری 13000 فوت مربعی را خانه می نامد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا