اخبار خارجیاسلایدر

مک لارن 750S با پکیج ظاهری جدید عرضه می‌شود

خودروساز انگلیسی تمام تلاش خود را می‌کند تا آخرین خودروی تمام درون‌سوز خود را زنده نگه دارد.

 به گزارش دنده 6 – مک‌لارن در سال گذشته تصمیم گرفت تا مدل محبوب ۷۲۰S خود را برای هماهنگی بیشتر با نیاز بازار جذب و مشتریان به‌روزرسانی کند؛ پس با ایجاد چند تغییر مهندسی‌شده کوچک اما محسوس نسخه ۷۵۰S را رونمایی کرد. خودروسازی انگلیسی حال با نزدیک‌شدن به سال ۲۰۲۵ تصمیم گرفته تا از طریق دپارتمان عملیات‌های ویژه خود، MSO، تجهیزات و آپشن‌های بیشتری را در اختیار مشتریان و خریداران ۷۵۰S قرار دهد.

مک‌لارن به خریداران ۷۵۰S 2025 اجازه می‌دهد تا از میان ۱۲ پیکربندی ظاهری متفاوت یکی را انتخاب کنند و درصورت تمایل، از آپشن‌های قابل شخصی‌سازی بیشتر هم استفاده کنند. ‎پک کنتراست مک‌لارن که بخشی از این پیکربندی‌ها به شمار می‌رود شامل رنگ منحصربه‌فرد بدنه و کالیپرهای ترمز و آینه‌بغل‌های تزئین‌شده هم‌رنگ آن می‌شود.مشتریان این خودرو می‌توانند با استفاده از خریداری پکیج نخست MSO، خودروی اسپرت خود را به رنگ‌هایی چون سرخ آتش‌فشانی، نارنجی آتش‌فشانی، نارنجی سالگرد، زرد خورشیدی، سبز نَپیِر، سبز XP، صدفی توکیو، ارغوانی ویولا، خاکستری کبوتری، خاکستری سوهو، سیاه آسفالت و سفید الماس آلاسکایی مزین کنند.

خریداری پکیج دوم MSO امکان دسترسی به رنگ بدنه پک نخست را با شخصی‌سازی فضای داخلی فراهم می‌کند. ازجمله گزینه‌های دردسترس خریداران می‌توان به ادوات تماما فیبرکربنی و دوخت سراسری آلکانترا اشاره کرد که با رنگ‌های درخشان و نشان MSO مزین خواهند شد. خریداران می‌توانند با بخش‌های جزئی خودروی خود را هم به سلیقه خود سفارشی‎‌سازی کنند و برای نمونه از نشان مرکزی چرخ‌های این خودرو را سیاه کنند یا هواکش طاق چرخ‌ها را از جنس فیبرکربن هم‌رنگ بدنه تهیه کنند. تمام خودروهای خریداری شده هم فارغ از آپشن‌هایشان به دکمه روشن/ خاموش نارنجی پاپایا مزین خواهند شد.

مدیر فروشو بازاریابی مک‌لارن، «جورج بریگز»، درباره ۷۵۰S مدل ۲۰۲۵ می‌گوید:

۷۵۰S در سال نخست فروش خود به موفقیت زیادی رسید. پذیرش بی‌نظیر مردم از این خودرو توسط رسانه‌ها و مالکان فراتر از انتظار ما بود. بنابراین نسخه به‌روز شده آن را با آپشن‌های جدید MSO عرضه کرده‌ایم تا همچنان در کلاس خود به‌عنوان معیاری برای سنجش شناخته شود و معنای سوپراسپرت و خاص‌‌بودن و کیفیت بالای تولید را برای بقیه روشن کند. این خودرو درکنار آرتورا کوپه، اسپایدر و یک GTS جدید به‌عنوان یکی از هسته‌های سبد محصولاتمان شناخته می‌شوند؛ بنابراین محصولات ما از همیشه هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر شده‌اند.مک‎لارن ۷۵۰S هم‌اکنون قدرت خود را از یک پیشرانه V8 تویین توربو دریافت می‌کند که توان تولید ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت پیشرانه از طریق یک جعبه‌دنده ۷ سرعتی دوکلاچه خودکار به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و به پرچمدار قدرتمند مک‌لارن این امکان را می‌دهد تا درعرض ۲.۸ ثانیه از مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت عبور کند و شتاب‌گیری را تا دستیابی به سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت ادامه دهد. وزن خالص آن برابر ۱,۳۸۹ کیلوگرم اعلام شده که نسبت‌ قدرت-به-وزن ۰.۵۳ اسب بخار بر کیلوگرمی را برایش فراهم می‌کند. نظر شما درباره ۷۵۰S چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا