اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

مک لارن GT با تغییرات MSO رونمایی شد

مک لارن GT، چهار مدل ویژه را از بخش شخصی سازی مک لارن دریافت می‌کند که منحصراً در بریتانیا است. این خودروها دارای رنگ‌ها و مواد منحصر به فرد هستند. هر یک از آنها فقط به دو نمونه برای تولید کل هشت خودرو محدود می‌شوند.

چهار رنگ انحصاری، پیوندهایی با گذشته مک لارن دارند. Cerulean Blue در اصل برای سوپراسپرت P۱ بود. XP Green در نمونه اولیه اتومبیل جاده‌ای F۱ ظاهر شد. ساریگان کوارتز در Speedtail XP۲ ظاهر شد. سایبر زرد یک رنگ جدید اما بر اساس رنگ زرد آتشفشانی موجود است.

رنگ‌های ویژه دارای پکیج سیاه MSO هستند، از جمله روکش‌های آینه به رنگ مشکی براق، تزئینات بالای شیشه‌ها و اگزوز. سقف و رینگ‌ها دارای پوشش یکسانی هستند.
کابین خودرو دارای دوخت‌های الماسی به همان رنگ بیرونی است. آرم MSO روی پشت سری‌ها قرار دارد.

مک لارن GT در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک گرند تورر بزرگ با ۱۴.۸۳ فوت مکعب فضای چمدان عقب و ۵.۳ فوت مکعب فضای ذخیره سازی در جلو معرفی شد. این خودرو از یک موتور ۴.۰ لیتری V۸ توئین توربو استفاده می‌کند که ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

این موتور به یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه متصل می‌شود. این خودرو می‌تواند در ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. سیستم تعلیق تطبیقی از حسگرهایی برای خواندن مسیر پیش رو استفاده می‌کند تا سواری راحت باشد.

بخش MSO قبلاً یک مک لارن GT را برای نمایش در Pebble Beach Concours d’Elegance در سال ۲۰۱۹ تغییر داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا