اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

مینی ایس من در آستانه رونمایی

مینی ایس من تقریباً آماده است تا به جاده‌ها برود. انتظار می‌رود این مدل جدید در نمایشگاه خودرو چین در 24 آوریل رونمایی شود و شکاف بین هاچ‌بک کوپر و شاسی بلند کانتریمن را پر کند.

 Mini Aceman EV Flaunts Its Crossover Stance Before April 24 Debut

همانند عکس‌های جاسوسی قبلی، نمونه‌های اولیه توسعه نشان می‌دهد که ایس من با مشخصات تولیدی، نسخه‌ای از کانسپت 2022 است. LEDهای زاویه‌دار و بدنه بلندتر، آن را از کوپر متمایز می‌کند، در حالی که نسبت‌ها برای یک مینی معمولی است.
ایس من دارای طول 4075 میلی متر، عرض 1754 میلی متر و ارتفاع 1495 میلی متری است. با بدنه‌ای که 217 میلی متر کشیده‌تر از کوپر است، انتظار می‌رود کابین پنج نفره جادارتر و صندوق بار بزرگتر ارائه شود.

 Mini Aceman EV Flaunts Its Crossover Stance Before April 24 Debut

برخلاف بقیه مدل‌های مینی که گزینه‌ای بین پیشرانه‌های ICE و BEV را ارائه می‌دهند، ایس من منحصراً به صورت کاملاً الکتریکی ارائه می‌شود. این خودروساز تایید کرد که این کراس اوور جدید ظرفیت باتری 54.2 کیلووات ساعتی خواهد داشت که با کوپر SE مطابقت دارد. به همین ترتیب، ما انتظار داریم تک موتور الکتریکی، 215 اسب بخار تولید کند که به محور جلو نیرو می‌دهد. می توان حدس زد که مینی همچنین ممکن است تریم JCW Aceman را با تغییرات ظاهری و شاسی اسپرت‌تر، ارائه دهد.

طبق بیانیه رسمی مطبوعاتی، مینی ایس من فقط چند ماه دیگر رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا