اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

مینی کوپر الکتریک جدید 2024 به طور کامل معرفی شد

دنده 6 | این اولین نگاه اولیه ما به خودروی الکتریکی Mini Cooper 2024 است که پنج ماه قبل از عرضه رسمی آن در نمایشگاه موتور IAA در مونیخ در سپتامبر 2023 فاش شد.

مینی سیلوئت متمایز به طور قابل توجهی بدون تغییر است، با سقف شناور با رنگ متضاد، ستون‌های پنجره سیاه‌شده و شیشه‌های هموار، همگی به نسل چهارم مینی ادامه می‌دهند. این یک زیبایی شناسی ماندگار است که از زمان ورود اولین R50 در سال 2000 به طرز قابل توجهی دوام داشته است.

شاید متمایزترین جزئیات جدید در جلو و عقب باشد: مینی کوپر 2024 جدید با یک جلوپنجره تک پنل با چراغ های جلوی بیضی شکل معمولی و چراغ های متمایز جدید و مثلثی عقب با پژواک های کمرنگ از پرچم اتحادیه مینی امروزی پوشانده شده است. هاچ بک

دریچه جدید Mini EV 2024 بدون استتار
اگرچه این مینی کوپر الکتریک است، همانطور که با عدم وجود پره های خنک کننده در جلوپنجره و لوله اگزوز قابل مشاهده تایید می شود، مینی هاچ بک دوباره به عنوان نسخه بنزینی در دسترس خواهد بود. این بار، در تلاشی برای ساده‌تر کردن سلسله مراتب نشان‌ها، همه مدل‌ها نشان Mini Cooper (به‌جای هاچ‌بک) خواهند داشت.

Mini Cooper Electric جدید 2024: نسخه های بنزینی و EV
خودروی آبی رنگ در این عکس‌های رسمی اولیه نشان Mini Cooper S دارد که نشان می‌دهد این شرکت به سلسله‌مراتب محدوده آزمایش‌شده خود پایبند است. این برند خودروهای کوچک همسو با خودروی مادری BMW است و به خریداران اجازه می‌دهد هر نوع بدنه‌ای را در هر گزینه پیشرانه انتخاب کنند (به همان روشی که می‌توانید BMW سری 7 یا i7 را انتخاب کنید).

Mini Cooper Electric اولین نگاه ما به معماری جدید خودروهای الکتریکی ساخت چین است که حاصل همکاری BMW با Great Wall در سرمایه گذاری Spotlight Automotive است. این یک پلت فرم الکتریکی جدید است که زیربنای هر نسل جدید مینی است که در سه سال آینده خواهیم دید، زیرا مونیخ کل محدوده خودروهای کوچک خود را ارتقا می دهد. ظرفیت ها و مشخصات باتری زیر را ارائه می دهد:

باتری 40 کیلووات ساعتی کوپر E سطح پایه، برد 200 مایل
باتری 54 کیلووات ساعتی کوپر SE با مشخصات بالا، برد 250 مایل
چراغ های عقب مثلثی قابل توجه ترین تغییر در مینی کوپر الکتریک 2024 است
نسخه‌های بنزینی برای پیروی از ظاهر جدید که در اینجا نشان داده شده است، ارتقا می‌یابند – اما به‌طور مؤثری، به سخت‌افزار امروزی با موتورهای 1.5 و 2.0 لیتری و مونتاژ نهایی در کارخانه آکسفورد ادامه خواهند داد. این یک روش منظم برای پر کردن شکاف بی‌ام‌و در هنگام تعویض برق و جلوگیری از شرط‌بندی است.

چه زمانی می توانم Mini Cooper Electric بخریم؟
انتظار می رود مینی جدید در سپتامبر 2023 رونمایی شود، در اواخر امسال و اولین خودروهای مشتری در فوریه یا مارس 2024، درست به موقع برای شماره گذاری 24 پلاک جدید بریتانیا.

پس از چند سال آرام، این شروع یک محصول بزرگ از Mini است: کوپر الکتریک همزمان با مینی کانتریمن جدید (همچنین به صورت بنزینی یا برقی موجود است، اما دیگر به عنوان یک هیبریدی پلاگین در دسترس نیست) نمایش داده می شود. ) و در آوریل/مه 2024 به فروش می رسد.

نسخه‌های پنج در از مینی دریچه و نسخه‌های کانورتیبل (Convertibles) نیز در انتخاب‌های مختلف پیشرانه ارائه می‌شوند.

Mini بخشی از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید خود را در نمایشگاه موتور شانگهای بهار امسال به نمایش می‌گذارد: موتیف بولداگ بریتانیایی در چین برای تاکید بر بریتانیایی بودن این برند استفاده می‌شود – اما به کرک سگ توجه نکنید و این اولین نگاه ما به نحوه عملکرد صفحه نمایش مرکزی است. یک نقطه لمس دیجیتال جدید برای مالکان ایجاد می کند، که می توانند ناوبری، برنامه ها و سیستم های گرمایشی را از صفحه گرد برجسته روی داشبورد اجرا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا