اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

مینی کوپر بنزینی معرفی شد

چند برابر شدن جذابیت و زیبایی

هنگامی که مینی سال گذشته مدل جدید کوپر را معرفی کرد، فقط مدل‌های برقی E و SE را نشان داد. اما در حال حاضر این هاچ بک به موتورهای احتراق داخلی مجهز شده است. پیشرانه دیزلی وجود ندارد، در عوض، کوچکترین خودرویی است که گروه بی ام و با یک جفت پیشرانه بنزینی تولید می‌کند.

مدل پایه با نام کوپر C، دارای موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژ با قدرت ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متری است. این مشخصات به خودرو شتاب ۷.۷ ثانیه‌ای را می‌دهد. کوپر S با یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ و چهار سیلندر بزرگتر با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متری عرضه می‌شود که زمان شتاب گیری را به ۶.۶ ثانیه کاهش می‌دهد.

کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند باید منتظر مدل بعدی JCW باشند، اگرچه مینی در هنگام عرضه یک تریم بیرونی جدید JCW را به شما می‌فروشد که همه چیز را نشان می‌دهد.
بسته به تریم و مدلی که می‌خواهید انتخاب کنید، رینگ‌های ۱۶ تا ۱۸ اینچی، چهار رنگ سقف، به‌علاوه یک سقف شیب‌دار سه رنگ برای مدل Favored، در صورت انتخاب گزینه سقف چند رنگ، وجود دارد.

فضای داخلی همان سیستم اطلاعات سرگرمی OLED ۹.۴ اینچی را از مدل‌های برقی دریافت می‌کند و خوشبختانه مینی همه کنترل‌های فیزیکی را حذف نکرده است. یک ترمز دستی، انتخابگر دنده، دکمه استارت/استاپ و یک دکمه تنظیم صدا همگی روی یک نوار در زیر نمایشگر دایره‌ای قرار دارند.
مینی قصد دارد نسخه کانورتیبل جدیدترین مدل کوپر را به همراه یک هاچ بک پنج در کاربردی‌تر عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا