اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

میکرولاین ، پل زدن بین موتورسیکلت و ماشین

میکرولاین ، محصول همکاری سوئیس و ایتالیا، با افتخار طراحی وسایل نقلیه معمولی را به چالش می کشد و راه حلی پایدار، کارآمد و فشرده برای حمل و نقل شهری ارائه می دهد. میکرولاین با وجود اندازه کوچکش، چراغی از نبوغ است که حس ظرافت، کاربردی و سرگرم کننده را به دنیای خودروهای الکتریکی (EVs) می آورد.

به گزارش دنده 6 – این خودروی الکتریکی عجیب و غریب، با طراحی رترو خود که یادآور BMW Isetta است، چیزی بیش از ادای احترام به یک کلاسیک است. میکرولاین ، ساخته شده در تورین، قلب صنعت خودروسازی ایتالیا، با مجموعه ای از نوآوری ها و انتخاب های طراحی هوشمندانه خود را متمایز می کند. سازندگان آن به طرز هوشمندانه‌ای درب آن را در جلو قرار داده‌اند و به شما امکان می‌دهند در هنگام پارک کردن مستقیماً از پیاده‌رو خارج شوید – این ویژگی مطمئناً برای شهرنشینانی که اغلب با فضاهای پارک تنگ دست و پنجه نرم می‌کنند جذاب خواهد بود.

برخلاف تصور اولیه میکرولاین، به راحتی دو بزرگسال را در خود جای می دهد، با 230 لیتر حجم صندوق عقب – برای خرید خواربار فروشی هفتگی شما کافی است .

از نظر عملکرد، میکرولاین ، سه گزینه باتری را ارائه می دهد: 6 کیلووات ساعت، 10.5 کیلووات ساعت و 14 کیلووات ساعت، که به ترتیب مسافت 95 کیلومتر، 175 کیلومتر و 230 کیلومتر را طی می کند . صرف نظر از اندازه باتری، خودرو را می توان در عرض 4 ساعت با استفاده از یک سوکت استاندارد خانه به طور کامل شارژ کرد. این به همان اندازه راحت است که تلفن همراه شما را شارژ می کند .

این خودرو همچنین یک مدل کارآمد است و 50 درصد قطعات کمتری نسبت به یک خودروی معمولی دارد. این کاهش نه تنها نیازهای تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد، بلکه به مشخصات کلی پایداری خودرو نیز کمک می کند. میکرولاین با حداکثر سرعت 90 کیلومتر در ساعت و شتاب 0-50 کیلومتر در ساعت تنها در 5 ثانیه، تضمین می کند که در ترافیک شهری عقب نمانید.

جنبه اسپرت میکرولاین، از بدنه آلومینیومی سبک وزن آن با درب فولادی تقویت‌شده و سیستم تعلیق مستقل روی هر چهار چرخ ناشی می‌شود. افزایش عملکرد با موتور قدرتمندتر و کارآمدتر و حالت اسپرت، تجربه رانندگی پویایی را ارائه می دهد که اندازه کوچک آن را رد می کند.

میکرولاین ، در سه طرح مجزا موجود است که هر کدام برای پاسخگویی به سلیقه ها و نیازهای مختلف طراحی شده اند: Urban، Dolce و Competizione.

نسخه Urban که از 17990 یورو شروع می شود، طراحی مینیمال و در عین حال زیبا را ارائه می دهد. دارای سقف کوپه (قابل ارتقا به سانروف)، فضای داخلی شهری و چرخ ها، حالت اسپرت و مکانیزم بسته شدن نرم است. رنگ های موجود سفید سانتورینی و نارنجی آمستردام هستند.

نسخه Dolce ظرافت یکپارچهسازی با سیستمعامل را اضافه می کند. از 19990 یورو شروع می‌شود و با سانروف، چراغ‌های LED بی‌نهایت، فرمان چرمی گیاهی و رنگ‌های رترو و رنگ‌های کرومی عرضه می‌شود. پنج انتخاب رنگ در دسترس است: آبی زوریخ، قرمز میلان، نعناع پاریس، نارنجی آمستردام، سفید سانتورینی.

برای کسانی که سبک آینده نگرتری را ترجیح می دهند، نسخه Competizione از 21990 یورو شروع می شود. رنگ‌های مات و رنگ‌های کرومی، سانروف، فرمان چرمی گیاهی و چراغ‌های LED بی‌نهایت را به رخ می‌کشد. پارچه‌های ممتاز اسپورت داخلی آن و مواد چرم گیاهی با داشبورد دو صفحه‌نمایش، فضایی کاملاً مدرن را ارائه می‌دهد. به صورت استاندارد با باتری 177 کیلومتری عرضه می شود اما می توان آن را به بزرگترین پک ارتقا داد. انتخاب رنگ برای این نسخه سبز لندن، آنتراسیت برلین و سیاه گاتهام است.

این نسخه ها از نظر انتخاب باتری و برد نیز متفاوت هستند. نسخه Urban دارای باتری 6 کیلووات ساعتی با برد 91 کیلومتر است. نسخه Dolce امکان شخصی‌سازی را با هر سه گزینه بسته باتری، از 91 کیلومتر تا 230 کیلومتر، فراهم می‌کند. نسخه Competizione استاندارد با بسته باتری 10.5 کیلووات ساعتی ارائه می شود که برد 177 کیلومتری را ارائه می دهد اما می توان آن را به بزرگترین بسته باتری ارتقا داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا