اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نسخه جدیدی از آیانیک ۵N در راه است!

هیوندای قصد دارد Ioniq ۵ N را هیجان‌انگیزتر کند. NPX۱ که اواخر این هفته در سالن خودرو توکیو ۲۰۲۴ معرفی می‌شود، نسخه‌ مسابقه‌ای این خودروی برقی با عملکرد بالا خواهد بود.

از اندازه بال عقب می‌توان فهمید که این یک Ioniq ۵ N عادی نیست. روشنایی و نوردهی تصاویر رسمی تغییر داده شده تا قفل جزئیات بیشتری باز شود.

در جشنواره N که ماه گذشته در کره جنوبی برگزار شد، هیوندای تصاویری از یک خودروی مشابه Ioniq ۵ eN۱ Cup را به نمایش گذاشت. مشخص نیست که آیا ما با همان خودرو روبه‌رو هستیم یا نه، اما آن خودرو نیز کیت بدنه‌ای داشت و ۵۵۱ پوند وزن نسبت به مدل تولیدی کم کرده بود.

این خودروی مسابقه‌ای دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های نرم و صاف ۲۸۰/۶۸۰ R۱۸ به همراه کالیپرهای ترمز عقب شش پیستونی و چهار پیستون بود. این خودرو دارای شیشه‌های جانبی و عقب پلی کربنات، رول کیج شش نقطه‌ای مطابق با استاندارد FIA و kill switch در صورت داغ شدن بیش از حد باتری بود.

به نظر می‌رسد که هیوندای می‌خواهد Ioniq ۵ N در اولین مسابقه خودروهای برقی تک‌ساخت کره جنوبی شرکت کند.  در همین حال، NPX۱ در ۱۲ ژانویه در سالن خودرو توکیو رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا