اخبار خارجیاختصاصی دنده 6

نسل بعدی سیتروئن C4

هاچ بک جدیدی که مقرون به صرفه بودن و پایداری را در اولویت قرار می دهد در حدود سال 2027 وارد بازار خواهد شد و احتمالاً از پلت فرم خودروی هوشمند استفاده می کند.

به گزارش دنده 6 – انتظار می رود سیتروئن C4 به طور اساسی مجدداً اختراع شود و تأثیر زیادی از مفهوم سبک Oli داشته باشد و مقرون به صرفه بودن و کاربردی بودن را در اولویت قرار دهد.

پیر لکلرک، مدیر طراحی سیتروئن، در پاسخ به سوالی درباره نقش خودروی الکتریکی مینیاتوری در آینده این شرکت فرانسوی، به اتوکار گفت: «ما خودرویی بسیار شبیه Oli را در جاده قرار خواهیم داد. او توضیح داد که سوپرمینی C3 و کراس اوور C3 Aircross جدید به موازات Oli طراحی شده اند و “قرار است بر خودروی دیگری که بعداً عرضه می شود تأثیر بگذارد و کاملاً استثنایی خواهد بود.”

لکلرک گفت: «زمانی که این مفهوم را توسعه دادیم، هیچ ایده‌ای وجود نداشت که نخواهیم [به سمت تولید] پیش ببریم. او اعتراف کرد که برخی از عناصر Oli “ایده های خوبی” نیستند، و این نشان می دهد که برخی از عناصر مفهومی تر آن در غرفه نمایشگاه موتور باقی خواهند ماند، اگرچه او وارد جزئیات نمی شود.

Leclercq خلاصه می‌کند: «می‌توانم به شما بگویم که قصد Oli و خودرویی که به جاده می‌آید، عملکرد، نوآوری و قیمت است – تحرک برای همه. لورنس هنسن، مدیر محصول سیتروئن، پیشنهاد کرد که ایده‌های این کانسپت – و بنابراین هرگونه بازآفرینی صادقانه آن – ممکن است تا سال 2026 یا 2027 به طور کامل در خط تولید این برند محقق نشود، زیرا یک چرخه توسعه محصول معمولی حدود پنج سال است.

هاچ بک خانواده C4 تقریباً در همان زمان جایگزین خواهد شد، پس از یک فیس لیفت در اواخر سال جاری، که آن را به منطقی ترین نامزد برای اختراع مجدد با طعم اولی تبدیل می کند. این فیس لیفت که قرار است در نمایشگاه خودروی پاریس در ماه اکتبر رونمایی شود، سپرهای مربعی و نشانه های روشنایی بیشتری را با الهام از Oli به ارمغان می آورد، اما پیش بینی نمی شود تغییرات فنی اساسی ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا