اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نسل جدید نیسان لیف یک SUV خواهد بود!

نسل بعدی و جایگزین نیسان لیف، یک SUV بزرگتر خواهد بود و طبق گزارش Automotive News Europe، کانسپت Chill-Out این شرکت از سال ۲۰۲۱ پیش نمایش طراحی اصلاح شده این خودروی برقی را خواهد داشت.

کانسپت Chill-Out یک انحراف گسترده از استایل فعلی لیف است. این خودرو با بدنه فلزی صاف و خطوط ساده شروع به کار کرد. طراحی کوپه‌مانند، زیبایی اسپرتی به آن بخشیده که با رینگ‌هایی بزرگی که به گوشه‌های بیرونی کشیده شده‌اند، تقویت شده است.

قسمت پشتی خودرو طراحی متمایز و خاصی دارد. خطوط چراغ عقب به شکل افقی و عمودی، درون یک بخش مشکی رنگ قرار دارد.

یکی از قسمت‌هایی که کانسپت در نهایت با مدل تولیدی متفاوت خواهد بود، فضای داخلی است. فضای داخلی کانسپت Chill-Out، کاملا با تمرکز بر آرامش طراحی شده و با نداشتن کنترل‌های سنتی و چند نمایشگر بزرگ، بسیار آینده‌نگر به نظر می‌رسد.

وقتی جانشین لیف از راه برسد، نیسان آن را در آمریکا نخواهد ساخت. منابع به Automotive News گفتند که این خودروساز قصد دارد تولید خود را از آمریکای شمالی به انگلستان منتقل کند. مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد این مدل را به بازارهای دیگر صادر کند یا خیر.

فروش لیف در چند سال گذشته حدود ۱۰۰۰۰ واحد بوده است، اما در ۹ ماه اول سال نزدیک به ۳۵ درصد کاهش یافته است. با تنها ۵۸۰۴ خودروی فروخته شده تاکنون، سال ۲۰۲۳ می‌تواند یکی از بدترین سال‌های فروش این مدل از زمان عرضه آن باشد و این تنها دلیلی است که نیسان باید مدل را به طور کامل بازنگری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا