اخبار خارجیاسلایدر

نسل جدید ولوو FH برقی با توان پیمایش 600 کیلومتر تولید خواهد شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده نسل جدید ولوو FH برقی با یک‌بار شارژ مسافت ۶۰۰ کیلومتری را طی خواهد کرد.

به گزارش دنده 6 – قرار است کامیون بدون آلایندگی ولوو نیمه دوم سال ۲۰۲۵ تولید شود و فرایند توسعه آن را می‌توان یک دستاورد در کلاس کامیون‌های برقی دانست. با توجه به اظهارات مقامات ولوو، FH برقی می‌تواند بدون نیاز به توقف و شارژ باتری یک روز کاری کامل را دوام بیاورد. همچنین شعاع حرکتی FH جدید دو برابر توان پیمایش FG فعلی خواهد بود، کامیونی که از باتری‌های سنگین‌وزن و موتورهای برقی با قدرت ۶۵۷ اسب بخار استفاده می‌کند.

هنوز جزئیات قوای محرکه ولوو FH برقی منتشر نشده اما می‌دانیم سوئدی‌ها با دگرگونی تکنولوژی قوای محرکه که e اکسل نام دارد به توان پیمایش بالاتری دست یافته‌اند. با این تفاسیر، قوای محرکه جمع و جورتر FH بدون آلایندگی فضای بیشتری را در اختیار باتری‌ها قرار خواهد داد و در کنار آن شاهد بهبود راندمان سیستم‌های مدیریت کامیون خواهیم بود. راجر آلم رئیس ولوو تراکس می‌گوید:

پرچم‌دار برقی و جدید ما تکمیل کننده سبد محصولات بدون آلایندگی گسترده‌ای خواهد بود و باعث خواهد شد حمل‌ونقل بدون آلایندگی در مسافت‌های بیشتری صورت پذیرد. FH برقی راه‌حلی عالی برای شرکت‌های حمل‌ونقلی خواهد بود که کامیون‌های آن‌ها هر سال کارکرد بسیار بالایی دارد و تعهد زیادی به کاهش دی‌اکسید کربن دارند.

کامیون موردبحث بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر این شرکت برای بدل شدن به برندی تمام برقی تا سال ۲۰۴۰ است. سوئدی‌ها می‌خواهند سه نوع قوای محرکه برقی، سلول سوخت برقی و درون‌سوز سنتی با سوخت‌های سبزی همچون هیدروژن یا بیو گاز عرضه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا