اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نسل چهارم کارناوال دستخوش فیس لیفت شد

تغییرات عمده پس از گذشت سه سال

حدود سه سال و نیم از معرفی نسل چهارم کارناوال توسط کیا می‌گذرد، و با کوتاه شدن چرخه عمر، جای تعجب نیست که این مینی ون در حال حاضر فیس لیفت شود. این خودروی خانوادگی اصلاح شده که برای اولین بار قبل از پایان سال تایید شده بود، هنگام فیلمبرداری یک تبلیغ در کره جنوبی دیده شد.

طراحی خودروهای برقی کیا

کارناوال ۲۰۲۵ تنها برای یک بازنگری در اواسط چرخه عمر، تغییرات عمده‌ای را پشت سر می‌گذارد. چراغ‌های جلو که تا حدودی شبیه «T» هستند، کاملاً جدید شده و از نشانه‌های طراحی که در جدیدترین خودروهای الکتریکی این شرکت دیده‌ایم، استفاده می‌کنند.

نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم، اما به نظر می‌رسد که چراغ‌های مه شکن دیگر در سپر نصب نشده‌ و ظاهر جدیدی نیز به خود می‌گیرند.

در عقب، چراغ‌هاذبازتاب تغییرات ایجاد شده در جلو هستند، زیرا یک طرح “T” مانند را تشکیل می‌دهند و در وسط به هم می‌رسند. سپر اصلاح شده، اما چیزی برای نوشتن در مورد آن وجود ندارد.

انبوهی از تکنولوژی‌های مدرن در مینی ون کیا

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که کیا قصد دارد با نصب یک جفت صفحه نمایش ۱۲ اینچی، یک نمایشگر هدآپ جدید، فناوری تشخیص اثر انگشت و ماساژور صندلی‌های قرض گرفته شده از SUV الکتریکی EV۹، فضای داخلی را بازسازی کند.

این خودرو همچنین احتمالا دارای یک سیستم رانندگی نیمه خودران پیشرفته‌تر به همراه یک پیشرانه هیبریدی است که احتمالاً از سورنتو به عاریت گرفته شده است. در این SUV، یک موتور بنزینی ۱.۶ لیتری توربوشارژ با یک موتور الکتریکی کار می‌کند تا خروجی ترکیبی ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متری را ارائه دهد.

انتظار می‌رود در هفته‌های آینده، اولین نمایش رسمی آن در کره جنوبی و قبل از مدل مشابه ایالات متحده انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا