اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نفس‌های آخر نیسان GT-R در سرزمین مادری!

نیسان به تازگی GT-R ۲۰۲۵ را در ژاپن عرضه کرده است، جایی که این ابرخودروی قدیمی قرار است در ماه ژوئن به فروش برسد. تنها تغییر فنی، مربوط به مدل‌های Premium Edition T-spec و Track Edition است که سخت‌افزار را از نسخه ویژه Nismo به ارث برده‌اند.

نیسان در داخل محفظه موتور این دو نسخه، یک پلاک آلومینیومی به همراه یک صفحه طلایی رنگ با شماره شاسی نصب می‌کند که نشان دهنده سازنده خودرو است. وقتی به سراغ نسخه پریمیوم بروید، می‌توانید فضای داخلی آن را با پوشش Blue Heaven سفارش دهید. این تریم برای گودزیلا، قیمتی معادل ۱۰۵۴۰۰ دلار دارد، اما نسخه ارزان‌تری به نام Pure Edition با قیمت ۹۷۷۰۰ دلار وجود دارد. گران‌ترین این دسته، نسخه ویژه Nismo با قیمت ۲۰۷ هزار دلار ا

نیسان در حال حاضر سفارشات GT-R ۲۰۲۵ را در ژاپن می‌پذیرد. نکته جالب این است که تولید این خودرو محدود خواهد بود، به طوری که ممکن است در صورت افزایش تقاضا، مجبور به رد برخی سفارشات شود.

نیسان نمی‌گوید که چه تعداد GT-R برای سال ۲۰۲۵ می‌سازد، اما Mag-X ادعا می‌کند که تنها ۱۵۰۰ دستگاه مونتاژ خواهد شد که ۳۰۰ دستگاه از آن مشتقات نیسمو است. این مجله ژاپنی ادعا می‌کند که نیسان به فروشندگان اطلاع داده که تولید این سوپراسپرت به زودی متوقف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا