اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نمایش تاریخچه حضور هوندا در آمریکا

۴۱ سال حضور در آمریکا

هوندا برشی از تاریخ خود را در آمریکا به نمایش گذاشته است. این شرکت این هفته در دفتر مرکزی خود در کالیفرنیا، موزه جدید خود را افتتاح کرد. این مرکز ۲۰۰۰۰ فوت مربعی، بیش از ۶۰ مدل مهم هوندا و آکورا را در خود جای داده است که نشان دهنده تاریخ ۶۰ ساله هوندا موتور در ایالات متحده است.

این مرکز که به لابی اصلی دفتر مرکزی هوندای آمریکا متصل است، بیش از یک موزه عمل خواهد کرد. هوندا در ۲۱ اکتبر از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر، میزبان افتتاحیه نمایشگاه خواهد بود.

این سالن، خودروها، موتورسیکلت‌ها، تجهیزات نیروگاهی و موتورهایی را که این شرکت از زمان تأسیس هوندای آمریکا در سال ۱۹۵۹ برای آمریکا ساخته است، برجسته می‌کند. این مجموعه همچنین شامل اتومبیل‌های مسابقه‌ای و ​​تصاویر و ارائه‌های ویدیویی است.

خودروهایی مانند هوندا N۶۰۰ کوپه ۱۹۷۰، آکورا لجند ۱۹۸۶، آکورا NSX ۱۹۹۱، هوندا CR-V ۱۹۹۷ و… را خواهید دید. این خودروها نقاط عطف مهمی برای هوندا هستند، مانند CR-V که اولین SUV داخلی آن است. هوندا اینسایت ۲۰۰۶، هوندا CRX Si مدل ۱۹۸۵ و یک هوندا آکورد CVCC مدل ۱۹۷۹ به پر کردن این فضا کمک می‌کنند.

موتورسیکلت‌های به نمایش گذاشته شده عبارتند از هوندا ۵۰/سوپر کاب ۱۹۶۲، هوندا GL۱۰۰۰ گلدوینگ ۱۹۷۵ و هوندا NR۷۵۰ ۱۹۹۲. فضاهای غیر خودرویی شامل دو قایق موتوری و یک ژنراتور است، زیرا هوندا چیزی بیش از اتومبیل و دوچرخه ساخته است.

بنیانگذار هوندا، تاکئو فوجیساوا، که نقش مهمی در آوردن این شرکت به آمریکا داشت، اخیراً به تالار مشاهیر معرفی شد. فوجیساوا نزدیک به ۲۵ سال به عنوان دست راست سوئیچیرو هوندا خدمت کرد. در اواسط دهه ۱۹۶۰، هوندا پرفروش ترین برند موتورسیکلت در ایالات متحده بود.

این شرکت در اوایل سال جاری ساخت ۳۰ میلیونمین خودروی خود را در آمریکا جشن گرفت. هوندا ساخت وسایل نقلیه را در ۱ نوامبر ۱۹۸۲ در کارخانه Marysville اوهایو آغاز کرد. از آن زمان به هشت مرکز فعال در کشور گسترش یافته و نزدیک به ۱۷۰۰۰ نفر را در آن مشغول به کار کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که بیش از دو سوم تمام مدل های هوندا و آکورا فروخته شده در ایالات متحده، در اینجا ساخته شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا