اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نمایش تاریخچه پر شکوه بوگاتی به رسم یادبود اتوره بوگاتی

اگر بنیانگذار بوگاتی هنوز زنده بود، در ۱۵ سپتامبر، ۱۴۲ ساله می‌شد. اتوره بوگاتی تنها ۶۵ سال داشت که در سال ۱۹۴۷ درگذشت، اما میراث او مطمئناً همچنان زنده است. امسال ۷۰ خودرو به نام او برای شرکت در جشنواره بوگاتی امسال در دسترس بودند.

برای کسانی که ممکن است فراموش کرده باشند، مولشایم فقط محل دفتر مرکزی مدرن بوگاتی نیست. اتوره بوگاتی کارخانه اصلی خود را در سال ۱۹۰۸ در شهری در فرانسه راه اندازی کرد، اگرچه پس از جنگ جهانی دوم ویران شده بود. بوگاتی که در اوایل دهه ۱۹۶۰ از بین رفت، دوباره در دهه ۱۹۸۰ احیا شد. در اواخر دهه ۱۹۹۰ بخشی از گروه فولکس واگن شد و در حال حاضر هنوز هم زیر گروه فولکس واگن با نام بوگاتی ریماک است.

بوگاتی‌های کلاسیک دوران اتوره که در این نمایشگاه حضور داشتند، فراوان بودند. از جمله خودروهای مسابقه‌ای قدیمی مانند Type ۳۲ ،Type ۳۵ و Type ۵۷G. خودروهای کلاسیک‌ جاده‌ای شامل تیپ ۵۷C استلویو و تیپ ۴۹ نیز در میان بسیاری مدل‌های دیگر بودند.

در این جشن تعداد زیادی از هایپرکارهای مدرن بوگاتی نیز به نمایش گذاشته شد. EB۱۱۰، ویرون و شیرون، از جمله این خودروها بودند. بوگاتی اخیراً مونوکوک فیبر کربنی بولاید را رونمایی کرد که نشان دهنده اوج عملکرد فعلی بوگاتی است.

این جشنواره سه روزه صاحبان بوگاتی را گرد هم آورد، اما این فقط یک رویداد برای عده کمی نبود. این خودروها در مولشایم به نمایش گذاشته شد تا عموم مردم از آن لذت ببرند. این مر به صاحبان بوگاتی این فرصت را داد تا عملکرد این ماشین‌های خاص را به نمایش بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا