اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نگاهی به هر آنچه که درباره پیکاپ برقی هیوندای می‌دانیم

پیکاپ الکتریکی آینده هیوندای را می‌توان آیانیک T۱۰ نامید. این علامت تجاری که در ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ ثبت شده است، طیف گسترده‌ای از کاربردهای خودرو را شامل می‌شود. شایان ذکر است که درج نام آیانیک نشان می‌دهد که این خودرو به برند خودروی الکتریکی هیوندای، مشابه مدل‌های فعلی آیانیک، پایبند خواهد بود.

عدد ‘۱۰’ به این معنی است که حداقل از نظر اندازه، در صدر خودروهای برقی این برند و بالاتر از آیونیک ۷ قرار می‌گیرد.
این پیکاپ احتمالا در آمریکای شمالی نیز عرضه شود، اگرچه مشخص نیست که آیا با مدل‌های فول سایزی مانند فورد F-۱۵۰ و GMC سیرا مطابقت دارد یا خیر.
اطلاعات کمی در مورد این پیکاپ وجود دارد. منطقی است که فرض کنیم طراحی آن به اندازه آیانیک ۵ و ۶ قابل توجه باشد. همچنین احتمالاً اجزای مکانیکی خود را با سایر خودروهای الکتریکی هیوندای از جمله موتورهای الکتریکی و بسته باتری به اشتراک خواهد گذاشت. به احتمال زیاد این خودرو با موتورهای دوگانه که امکان حرکت تمام چرخ را فراهم می‌کنند، عرضه می‌شود، اما نسخه تک‌موتور دیفرانسیل عقب نیز ممکن است وجود داشته باشد.

به نظر می‌رسد که هیوندای همچنین در حال کار بر روی یک پیکاپ الکتریکی دوم است و یک درخواست علامت تجاری جداگانه برای نام آیانیک T۷ نیز ارائه می‌دهد. این مدل می تواند کوچکتر از آیانیک T۱۰ و شاید از نظر اندازه شبیه به سانتا کروز یا کمی بزرگتر از آن باشد.

گزارش‌های کنونی حاکی از آن است که هیوندای می‌تواند برای عرضه مدل جدید در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ آماده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا