اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدرخودروهای آتی بازارکره اینمایشگاه

نگاهی به هیوندای سوناتا 2020 ، طراحی جدید و اندازه بزرگتر

با وجود آنکه بسیاری انتظار داشتند که هیوندای سوناتا 2020 در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 رونمایی شود، هیوندای تنها به انتشار تصاویری از این خودرو بسنده کرده و رونمایی رسمی آن را به نمایشگاه خودرو نیویورک موکول کرد. هیوندای سوناتا 2020 ، نسل هشتم از این سدان کره ای متوسط و نیمه لوکس است که از زبان طراحی جدیدی در ظاهرش بهره می برد. تاکید هیوندای بر لقب Sportiness Sensuous ، نشان دهنده آن است که هیوندای می خواهد سوناتا جدید را از یک میان رده سنتی، به یک سدان کوپه اسپرت تبدیل کند.

با وجود آنکه شاهد هیوندای سوناتا 2020 در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 نبودیم، این شرکت کره ای از مدل مفهومی Le Fil Rouge که اساس طراحی نسل جدید سوناتا را تشکیل می دهد، رونمایی کرد. طراحی جدید و جذابی که هیوندای برای نسل جدید سوناتا در نظر گرفته، می تواند این خودرو را به یکی از موفق ترین ها در بازار تبدیل کند.

 

 

عریض تر و طویل تر

هیوندای اطلاعات چندان زیادی را از نسل جدید سوناتا منتشر نکرده و به خصوص در زمینه پیشرانه، ما هیچ گونه مشخصاتی در اختیار نداریم. با این حال، می دانیم که ارتفاع خودرو سی میلیمتر کاهش و عرض خودرو، 25 میلیمتر افزایش داشته است. طول خودرو 45 میلیمتر افزایش داشته و فاصله بین دو محور نیز به موازات آن، افزایشی 35 میلیمتری را تجربه کرده که موجب راحتی بیشتر سرنشینان در داخل کابین و فراهم شدن فضای پای بهتری برای آنها می گردد.

تریم داخلی جدید، بدون نمایشگر بزرگ

هیوندای بهترین تلاش خود را برای بهبود تریم داخلی سوناتا به کار برده و به گفته این شرکت کره ای، در هنگام طراحی داشبورد، از کابین هواپیماها الهام گرفته است. کروم اطلسی رنگ، نورپردازی داخلی و پوشش چرمی داخلی، به تقویت این حس کمک می کند. هیوندای علاقه ای به استفاده از نمایشگرهای بزرگ در داخل خودرویش ندارد و اعتقاد دارد که این نمایشگرها، می توانند موجب پرت شدن حواس راننده شوند.

استفاده عمده از سیستم های کنترلی بی سیم، به هیوندای اجازه داده تا فضای بیشتری برای ساخت کابین داشته باشد. یکی از ابزارهایی که در هیوندای سوناتا 2020 شاهد آن خواهیم بود، قابلیت تبدیل شدن تلفن همراه هوشمند کاربر به یک کلید دیجیتالی است. مالک پس از نصب برنامه ای خاص می تواند تلفن همراه خود را به سوئیچ هوشمند تبدیل کرده و عمل باز کردن قفل درب ها را با استفاده از فناوری ارتباط نزدیک (NFC) انجام دهد. در ماه آتی میلادی و در جریان نمایشگاه خودرو نیویورک ، شاهد ارایه اطلاعات بیشتری از این سدان محبوب کره ای خواهیم بود.

 

2 دیدگاه

  1. طراحی بیش از انتظار فضایی داره کنسول و تریم داخلیش که مشخصه خوب هست اما نمت=ای پشتش که از طرح سال 2017 لع فیل روژ تکمیل شده چندان جالب نیست کلا این طرح لهفیل روز نپسندیدم من طراحی شرمت کیا موتورز بیشتر دوسدارم و ازتباط میتونم برقرار کنم مطمئنم این خودرو با این ظاهر همه پسند نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا