اخبار خارجی

نیسان اسکای لاین GT-R R34معرفی شد

یک شرکت ژاپنی از نیسان GT-R R34 رستومود خود با قدرت حدود ۶۶۰ اسب بخار رونمایی کرد.

به گزارش دنده 6 – ابتدا باید به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خودروی موردبحث یعنی قیمت آن اشاره کنیم که جدای از قیمت خود خودرو، هزینه این پکیج ارتقا به حدود ۴۲۵ هزار دلار می‌رسد. البته خریدار در ازای پرداخت چنین مبلغ هنگفتی مالک یکی از قوی‌ترین GT-R R34 ها خواهد شد. قدرت ۶۶۰ اسب بخاری خودرو حاصل ارتقای پیشرانه RB26 است که البته هم‌اکنون MB7 نام دارد.

ردلاین این نیروگاه پرقدرت به ۸ هزار دور در دقیقه رسیده و گیربکس ۶ سرعته دستی نیز نیرو را راهی چرخ‌ها می‌کند. البته تغییرات دیگری نیز وجود دارند که قدرت GT-R R35 رستومود را به اندازه یک سوپر اسپرت رسانده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ECU ارتقا یافته، ورودی‌های هوا و سوخت بهینه شده و حتی انژکتورهای جدید اشاره کرد.
شرکت لجندز علاوه بر ارتقای پیشرانه روی شاسی نیز کار کرده و آن را کاملاً بازسازی کرده است. این شرکت استحکام شاسی را بیشتر کرده و از سیستم تعلیق جدیدی سود برده است. همچنین تمامی بوش‌ها و بیرینگ ها تعویض شده‌اند و دیسک‌های ترمز جدید و بزرگ‌تر هم پشت رینگ‌ها خودنمایی می‌کنند. بد نیست به بدنه نیز بپردازیم که در آن سپر و کاپوت کربنی جدید نصب شده‌اند تا باعث بهبود جریان هوا شوند. از کربن بیشتر در دیگر بخش‌های بدنه نیز استفاده شده است.

ماساهارو کوجی مدیرعامل شرکت لجندز می‌گوید:ما حس می‌کنیم حفظ یکپارچگی GT-R و درعین‌حال ارتقای آن به منظور لذت بردن از دنیای مدرن امری ضروری است. زمانی که اولین بار چنین ایده‌ای در شرکت مطرح شد یک سؤال ساده همه‌چیز را به پیش برد: اگر بخواهیم یک نسخه از GT-R را بسازیم، چه مدلی از آن را می‌خواهیم برانیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا