اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

هاچ‌ بک کوچک و جذاب رنو آماده تغییرات گسترده در سال ۲۰۲۶

رنو روز چهارشنبه نمونه اولیه نسل جدید هاچ بک تویینگو را معرفی کرد که قرار است در سال ۲۰۲۶ به فروش برسد. تویینگو جدید تمام الکتریکی خواهد بود و با توجه به طراحی این نمونه اولیه، ظاهری الهام گرفته از تویینگو دهه ۹۰ خواهد داشت.

شکل کلی خودرو با نسل اول تویینگو مشترک است. کانسپت تویینگو حتی دارای دریچه‌های سه گانه روی کاپوت است، اما در اینجا به مراتب برجسته‌تر هستند و از بدنه خارج می‌شوند.

رنو هنوز هیچ مشخصاتی را در مورد تویینگو آینده منتشر نکرده است، اما وعده داده که بازدهی باورنکردنی ۶.۲ مایل در هر کیلووات ساعت را ارائه خواهد کرد.

در برخی زمینه‌ها، این امر آن را به کارآمدترین خودروی الکتریکی موجود در ایالات متحده تبدیل می‌کند و از آیانیک ۶ دیفرانسیل عقب پیشی می‌گیرد که تنها می‌تواند به ۴.۲ مایل در هر کیلووات ساعت برسد.

پلتفرم تویینگو جدید همان معماری ماژولار “AmpR Small” خواهد بود. طراحی، مهندسی و تولید تویینگو بر عهده Ampere، زیرمجموعه کوچک خودروهای برقی گروه رنو خواهد بود.
رنو می‌گوید که تویینگو جدید با قیمت پایه زیر ۲۰۰۰۰ یورو یا حدودا ۲۱۷۰۰ دلاری عرضه می‌شود.

ترکیبی از طراحی جذاب، کارایی چشمگیر و مقرون به صرفه بودن، باعث می‌شود که ما هرگز تویینگو جدید را برای فروش در آمریکای شمالی شکست خورده نبینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا