اخبار خارجیاسلایدشو

همه چیرز در مورد کوروت هابانرو 2025

با نزدیک شدن به معرفی پرچمدار ZR1، شورولت از رنگ‌بندی تازه کوروت رونمایی کرد.

به گزارش دنده 6 – با معرفی کوروت ۲۰۲۵، انتظار می‌رود که شورولت از چند نسخه تازه آن و به‌روزرسانی‌ها متعدد دیگر هم پرده‌برداری کند. جنرال‌موتورز، مالک شورولت، در راستای تبلیغات نسخه جدید، تصاویر کابین نسخه جدید را منتشر کرده است. این تم کابین جدید که با نام «هابانِرو» در ماه آوریل ۲۰۲۴ رونمایی شد، شامل یک ترکیب نارنجی، رنگ‌بندی دوگانه جدید می‌شود که در سرتاسر کابین، داشبورد، صندلی‌ها و صفحه درها کشیده شده است. در تصویر زیر می‌توانید این ترکیب رنگی زیبا را مشاهده کنید که بعدا توسط مالک کوروت قابل سفارشی‌سازی خواهد بود.

رنگ تازه شورولت برای کوروت، «نارنجی سبرینگ» نام دارد و از مدل ۲۰۲۵ دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته مشتریان این برند آمریکایی امکان بهره‌وری از دو رنگ جدید دیگر با نام‌های «بنفش متالیک» و «زرد رقابتی» را هم دارند اما متاسفانه دیگر خبری از رنگ‌ها قدیمی مانند «زرد متالیک»، «نارنجی آمپلیفای»، «سبز کاکتی»، «کربنی متالیک»، «خاکستری متالیک ماتریس» و «نقره‌ای متالیک» نیست. بنابراین پالت رنگی مشتریان مدرن‌تر و کوچک‌تر خواهد بود.

کوروت ۲۰۲۵ در چهار نسخه C8 استینگری، C8 ای-رِی، C8 Z06 و C8 ZR1 قابل سفارش خواهد بود. نسخه استینگری که مدل پایه این کوپه اسپرت به شمار می‌رود به یک پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 LT2 مجهز می‌شود که توان تولید ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. نسخه بهتر و زیباتر Z06 به یک موتور تنفس‌طبیعی ۵.۵ لیتری V8 LT6 با خروجی ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور مجهز می‌شود. نسخه هیبریدی ای-ری هم از ترکیبی از پیشرانه LT2 و یک موتور برقی روی مجور جلو سود می‌برد که روی‌هم‌رفته ۶۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. کوروت C8 ZR1، پرچمدار این خانواده، به‌زودی با یک موتور ۵.۵ لیتری V8 LT7 رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا