اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

همه چیز درباره پورشه تایکان الکتریکی

خبر بد برای پورشه در کار اصلی برقی‌سازی: تایکان، اولین مدل بدون موتور حرارتی، دیگر فروش کافی ندارد.

به گزارش دنده 6 – تایکان از زمان عرضه در سال 2020، افتخار پورشه بوده است. این سدان دارای ویژگی های دینامیکی مشترک در تمام مدل های برند زوفن هاوزن است، اما برای اولین بار با مکانیک 100% الکتریکی به جای موتورهای حرارتی پانامرا. پس از یک شروع تجاری خوب، فروش بیشتری نسبت به دومی در طول سال‌های کامل داشت. در سال 2023، از 40000 نسخه فراتر رفت که ثابت کرد مشتریان آن را دوست داشتند.

اما در واقع، به نظر می رسد که او دیگر به اندازه کافی راضی نیست. به گفته روزنامه نگاران آلمانی از Stuttgarter Nachrichten، پورشه در حال حاضر در حال مذاکره با کارگران کارخانه Zuffenhausen است. هدف از این بحث ها؟ خود را برای کاهش نرخ تولید تایکان آماده کنید، که در حال حاضر سطح سفارشات آن بسیار پایین است و اجازه نمی دهد خطوط مونتاژ سدان الکتریکی با ظرفیت کامل کار کند.

با این حال، تایکان بازسازی شده در راه است
به یاد داشته باشید که این تایکان به تازگی تغییر شکل داده است، که هنوز هم به لطف باتری های بهبود یافته، مکانیک قوی تر و سایر ویژگی های جدید روی خودرو، فروش را افزایش می دهد. اما شاید رقابت داخلی نیز مشکل ایجاد کند: پورشه به تازگی Macan Electric را عرضه کرده است که با قیمت 86439 یورو در مقایسه با 105011 یورو برای تایکان پایه عرضه می شود. با دانستن اینکه مشتریان جهانی نیز خودروهای شاسی بلند را ترجیح می‌دهند، تصور می‌کنیم که مشتریان بالقوه‌ای که مایل به خرید یک پورشه خانواده برقی هستند، طبیعتا به جای تایکان، به Macan Electric روی خواهند آورد.

فراموش نکنیم که پورشه همچنین باید کیمن و باکستر برقی خود را تا سال آینده روانه بازار کند، سپس یک SUV بزرگ نیز الکتریکی را عرضه کند. آنها باید بفروشند، در غیر این صورت کل استراتژی برند زیر سوال خواهد رفت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا