اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

همه چیز در مورد هیدروژن

NAMI، موسسه تحقیقاتی روسی که از دهه 1920 بر روی خودروها کار می کند، به تازگی اطلاعاتی در مورد جدیدترین خودروی هیدروژنی خود منتشر کرده است.

به گزارش دنده 6 – این برند Rolls-Royce نام تجاری Aurus است که برای این تلاش استفاده شده است. احتمالاً به این دلیل که اینجا فضای بسیار زیادی وجود دارد، زیرا مخازن بزرگ هیدروژن هشت لیتری و یک سلول سوخت جامد فضا را اشغال می کنند. علاوه بر این، سه موتور الکتریکی قرار است نصب شود.

یکی چرخ های جلو و دو تا چرخ های عقب را به حرکت در می آورد – هر کدام 250 کیلووات قدرت دارند، در مجموع این معادل 1020 اسب بخار برای ماشین بزرگ است.

4 ثانیه تا 100 شاید سریعتر از آنهایی است که در هواپیما احساس راحتی می کنند؟ این سه مخزن که در مجموع 8 کیلوگرم هیدروژن را در 700 بار نگه می‌دارند، می‌توانند مسافت 870 کیلومتری را به خودرو بدهند.این سیستم بر اساس معماری 800 ولت ساخته شده است و باتری هایی که از سلول های سوختی شارژ می شوند 100 کیلو وات هستند.NAMI می‌گوید که مملو از سیستم‌های مدرن کمک راننده است و دارای یک برنامه بردار گشتاور مناسب است.

این پروژه ریشه در برنامه‌هایی دارد که از سال 2023 شروع می‌شود و در مورد خودروهای هیدروژنی/هیبریدی که در 7500 نسخه تولید می‌شوند صحبت می‌شود.خوشبختانه، NAMI ویدیویی را نیز ضمیمه کرده است که در میان موارد دیگر، خودرو را در حین تست رانندگی در یک پیست یخ نشان می دهد.

اینجاست که ما شروع به شک و تردید در مورد سیستم های پیشرفته پشتیبانی درایور می کنیم. خودتان نگاهی بیندازید و ببینید که آیا از نحوه تسلط راننده و ماشین آزمایشی بر این شرایط بسیار تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر.اما بیایید آن را برای مدت طولانی در برابر آنها نگه نداریم. به نظر می رسد تلاش هیدروژنی سزاوار تشویق است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا