اخباراخبار خارجیاسلایدر

هنوز زندگی در V12 وجود دارد

تیم مارانلو یک کوپه را به عنوان یک کانورتیبل تارگا معرفی کرده است که دومی Competizione A نامیده
می شود.

V12 زنده است!
بله، 812 Competizione از همان 6.5 لیتری V12 سوخت طبیعی استفاده می کند که 819 اسب بخار قدرت و 510 پوند فوت تولید می کند، مانند 812 Superfast، اما با فهرست کاملی از تغییرات.

محدودیت دور تا 9500 دور در دقیقه افزایش یافته است – 600 دور در دقیقه بالاتر از سوپرفست – و جزئیات مکانیکی جدید شامل استفاده از میله های تیتانیوم، میل بادامک جدید و ورودی بازطراحی شده است. یک “پوشش کربن الماس مانند” جدید برای کاهش سایش روی پین‌ها و بادامک‌های پیستون اعمال شده است .

مدل جدید Competizione می‌تواند در 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و به سرعت بیش از 340 کیلومتر در ساعت ادامه دهد. فراری می گوید که ارقام عملکردی برای Competizione A به زودی ارائه می شود.اما همه چیز در مورد قدرت نیست، زیرا Competizione دارای فناوری های جدید و نوآورانه ای است که به ارائه بهترین عملکرد موجود کمک می کند. اولین مورد، فرمان چرخ‌های عقب مستقل است: هر یک از چرخ‌های عقب دارای محرک‌هایی هستند که می‌توانند به‌جای هماهنگی به‌صورت جداگانه فعال شوند – فراری می‌گوید که به 812 Competizione این امکان را می‌دهد تا در مقابل تغییر جهت سریع‌تر واکنش نشان دهد و در شرایط سخت ثابت بماند.

مانورهای سخت در پیچ

سپس نسخه های به روز شده نرم افزار عملکرد معمولی وجود دارد. کنترل لغزش جانبی اکنون در نسل هفتم خود قرار وجود دارد و کنترل کشش و تعلیق را به همراه کنترل‌های فشار ترمز با هم ترکیب می‌کند تا به خودرو اجازه دهد تا بدون چرخیدن به بیرون به‌طور کنترل‌شده دریفت کند.
37 کیلوگرم سبک تر از Superfast است و 1487 کیلوگرم وزن خشک دارد. چرخ های آلومینیومی فورج شده به تنهایی 3.7 کیلوگرم را نسبت به Superfast کاهش می دهند. فراری می گوید توزیع وزن 49:51 درصد جلو / عقب است.

اما به این بدنه نگاه کنید…
مطمئناً یک تکامل از Superfast است، اینطور نیست؟ فراری باید بین آیرودینامیک عالی تعادل برقرار کند و اطمینان حاصل کند که همچنان شبیه یک فراری است. چین‌های عمیق در کاپوت، پیش‌بند جلوی بازطراحی‌شده روی سوپرفست کامل با اسپلیتر جلو فیبر کربن و دریچه‌های جانبی عمیق به Competizione اجازه می‌دهد تا با سرعت در هوا بچرخد.

اما در عقب، با صفحه نمایش تقریباً کاملاً خالی Competizione، این بزرگترین تمایز بصری است. این یک پنل تمام آلومینیومی است و با توجه به اینکه دید عقب تقریباً به صفر رسیده است، آینه دید عقب با دوربین جایگزین شده است. فراری همچنین می‌گوید که این پنل به خریداران – یا کسانی که جیب‌های پر پولی دارند – این شانس را می‌دهد که خودروی جدید خود را کمی بیشتر سفارشی کنند.

یکی می خواهید ؟ سخت است – چون همه آنها فروخته شده اند، با قیمت های از 500,000 یورو و 750,000 یورو برای Aperta. فقط 999 مدل کوپه ساخته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا