اخبار خارجیاسلایدر

هونگچی H9 مدل 2024 رونمایی شد

شرکت چینی هونگچی از خودروی H9 مدل ۲۰۲۴ با قدرت ۳۳۷ اسب بخار رونمایی کرد. آستانه قیمت در حدود ۴۵ هزار دلار برای این محصول پیش‌بینی شده است.

به گزارش دنده 6 – هونگچی برند لوکس و سطح بالای گروه فاو است که از سابقه قابل‌توجهی در کشور چین بهره می‌برد و در ابتدا فقط به تولید خودرو برای مقامات رده‌بالای حزب کمونیست چین می‌پرداخت. این شرکت هم‌اکنون کسب و کار خود را گسترش داده و مشتریان بیشتری جذب کرده است. برند موردبحث هم‌اکنون سه سری محصول با نام‌های H، Q و L را تولید می‌کند. در حال حاضر هونگچی H9 مدل ۲۰۲۴ با برخی تغییرات مهم رونمایی شده است.

سری محصولات H این برند در کلاس خودروهای رده میانی به بالا حضور دارند و سدان پرچم‌دار H9 نیز در همین دسته قرار می‌گیرد. این خودرو از زمان آخرین به‌روزرسانی در سال ۲۰۲۱ موردتوجه خریداران قرار گرفت و به خاطر طراحی متمایز و تجهیزات زیاد خود توانست مشتریان زیادی را جذب کند. H9 از زبان طراحی جدید هونگچی سود می‌برد و نماد خودروهای لوکس چینی است.

با معرفی مدل ۲۰۲۴ این خودرو شاهد برخی تغییرات در بدنه هستیم. چراغ‌های جلو اندکی تغییر کرده و از دیلایت های LED با شکل جدید بهره می‌برند. جلوپنجره هم از تریم کرومی متمایزی برخوردار است. باید گفت ابعاد جلوپنجره H9 بزرگ‌تر شده و بخش پایینی سپر نیز برخی تغییرات را نشان می‌دهد. طراحان هونگچی همچنین از الگوی چند پره برای رینگ‌های جدید استفاده کرده‌اند. در نمای جانبی و پشتی هونگچی H9 مدل ۲۰۲۴ تغییرات زیادی وجود ندارد. چراغ‌های عقب پهن و بزرگ خودرو همچنان آرایش عمودی خود را حفظ کرده‌اند اما بخش پایینی سپر عقب به‌روز شده و دیفیوزر همرنگ بدنه و تریم کرومی برای خروجی‌های اگزوز نصب شده‌اند. طول/عرض/ارتفاع هونگچی H9 برابر با ۵۱۳۷/۱۹۰۴/۱۴۹۸ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن نیز ۳۰۶۰ میلی‌متر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا