اخباراخبار خارجیاسلایدر

هیوندای کنا برقی ۲۰۲۴ معرفی شد

هیوندای کنا برقی 2024 با برد حرکتی و امکانات بیشتر معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و سطح آپشن های Hyundai Kona 2024 آشنا می‌شویم.

به گزارش دنده 6 – نسل جدید شاسی بلند برقی کنا توسط هیوندای معرفی شد. این خودرو برقی اکنون از طراحی جدیدی بهره می‌برد و نسبت به قبل جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد. همچنین سطح فنی این خودرو نیز ارتقا پیدا کرده و با افزایش برد اکنون می‌تواند بهتر با تسلا مدل Y به رقابت بپردازد.

طراحی هیوندای کنا برقی ۲۰۲۴

هیوندای کنا برقی 2024

هیوندای کنا برقی ۲۰۲۴ از لحاظ ظاهری به نسل قبل خود شباهت زیادی دارد؛ اما طراحان با اعمال تغییراتی توانستند سطح طراحی آن را ارتقا دهند. در واقع طراحان برای نمای جلو سپر جدید، چراغ‌های جلو باریک‌تر و جلوپنجره جدید را در نظر گرفتند که باعث شده نمای جلوی این خودرو تهاجمی‌تر به‌نظر برسد.

هیوندای کنا برقی 2024

در نمای عقب این خودرو طراحان، چراغ‌های عقب جدیدی با گرافیک LED را در نظر گرفتند که توانسته نمای جذابی را در این بخش به‌وجود آورد. این شاسی بلند برقی کره ای از لحاظ ابعاد نسبت به قبل بزرگتر شده و به همین دلیل می‌تواند فضای بیشتری را ارائه دهد. ضمن این‌که طراحان با اعمال تغییرات ضریب آیرودینامیکی آن را از 0.29 به 0.27 رساندند.

مشخصات فنی هیوندای Kona 2024

هیوندای کنا برقی 2024

هیوندای قصد دارد کنا برقی 2024 را با دو ظرفیت باتری روانه بازار کند. نسخه پایه این خودرو به باتری 48.4 کیلووات ساعتی مجهز شده که طبق استاندارد WLTP می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل مسافتی برابر با 392 کیلومتر را بپیماید. نسخه بالاتر این خودرو نیز از باتری 65.4 کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 490 کیلومتر را طی کند.

هیوندای کنا برقی 2024

هیوندای کنا برقی ۲۰۲۴ در هر دو مدل پایه و برد بالا به یک موتور برقی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو ظرف مدت ۷.۹ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. برای این شاسی بلند برقی سیستم شارژ سریع ۸۰۰ ولتی در نظر گرفته شده که با آن می‌توان ۱۰ تا ۸۰ درصد باتری را ظرف مدت ۱۸ دقیقه شارژ کرد.

Hyundai Kona

هیوندای کابین کنا برقی ۲۰۲۴ را نیز ارتقا داده است. اکنون این خودرو به دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و پشت آمپر مجهز شده که به‌شکل متصل کنار هم قرار گرفته و نمای یکپارچه‌ای را به‌وجود آوردند. برای این خودرو صندلی‌های جلو گرم‌کن‌دار و صندلی‌های عقب تاشو نیز در نظر گرفته شده است.

Hyundai Kona

مشتریان می‌توانند این خودرو برقی کره ای را در سه تریم SE، SEL و لیمیتید سفارش دهند. قیمت پایه نسل قبلی هیوندای کنا برقی حدود 33 هزار و 500 دلار بود، اما اکنون به‌دلیل تغییرات اعمال شده و امکانات جدید قطعا قیمت آن اندکی افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا